Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Den Tredje Verden - Læs venligst - Til erhvervsdrivende.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Cebu City
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer Smile 

Tak fordi du har valgt at læse mit indlæg og forhåbentlig tage den i betragtning. Først vil jeg gerne sige, at jeg ikke er telefonsælger eller et firma, men blot en privat-person med en meget stor ambition og kærlighed til Filippinerne.
Grunden til at jeg har valgt at maile jer, er fordi jeg lige nu søger en smule støtte til nyt udstyr som kommer mine videoer og promotioner til gode. Derfor vil jeg gerne bede jer læse mailen her, da det kan komme jer til fordel.
2 virksomheder er allerede sprunget på dette på grund af muligheden. Jeg leder alt i alt efter 8 virksomheder, og der er 6 pladser tilbage.

 

Min historie:

Jeg hedder Michael og kommer fra en lille jysk by i Danmark (Kibæk). I 2014, sad jeg en aften og snakkede med min fætter, hvorefter han spurgte mig om jeg ville tage med ham på ferie i Filippinerne. Han havde tidligere været dernede, da han var kærester med en filippinsk pige. Jeg for den sags skyld, havde ingen anelse om hvad jeg ville komme ned til. 

Under vores ferie i Filippinerne på Cebu, så jeg mange ting som jeg absolut ikke havde drømt om. Det syn der mødte mig var utroligt. Da vi trådte ud af lufthavnen og blev hentet af den familie vi skulle bo ved, var det med kys og kram. De tog ufattelig godt imod os. Senere samme aften som vi ankom, blev vi alle betragtet som familie. 

Den venlighed som jeg mødte i Filippinerne er noget som har sat et indtryk på mig. Jeg har aldrig oplevet et lignende syn i Danmark. Når man går rundt i gaderne, hilser folk pænt på en. Går man forbi et hus hvor de holder fest, vil man i mange tilfælde bliver inviteret ind til mad. Selv i slumkvartererne hvor situationen er meget kritisk, har de altid et smil at give dig samt de sidste ris de måtte eje, hvis du er sulten.

Udover mødet med kulturen, blev jeg også fascineret af deres natur. De skatte man finder i Filippinerne er noget som man de fleste andre steder i verdenen ikke har turdet drømme om. De har vandfald, palmeskove, tropeøer som fra fjernsynet, dykkerspots over det hele. 

Lige nøjagtigt alle disse ting, er dem som inspirerede mig til at tage tilbage i Januar 2015. Jeg havde planlagt at det skulle være en 6 måneders rejse hvor jeg skulle arbejde med hjemløse børn. Planerne blev dog ændret så rejsens længde endte på 1.5 år.





Nu her til August 2016, tager jeg tilbage til Filippinerne med målet om at bygge videre på dette show.

Idé'en om showet:

Igennem min rejse i Filippinerne, er det gået op for mig, at danskere generelt ikke rigtigt kender til landet. Vidste i at der er 7107 tropeøer alt afhængigt af om det er højvande eller lavvande og over 100 sprog? Vidste i at man kan se over 15 vidundere som findes andre steder i verdenen, bare samlet på et punkt? 

I dag er der ikke ret meget turisme i Filippinerne fra Danmark og det synes jeg er synd. Derfor vil jeg gerne fortælle danskere om hvad de egentligt går glip af. Jeg vil tage dem tæt på den filippinske kultur så de kan opleve den, blive fristet til selv at udforske den og ikke mindst blive klogere på hvad landet egentligt består af.

Igennem mine episoder vil jeg tage dem igennem alt fra tropeøer (Lige som dem på fjernsynet), mad-kulturen (Det vil sige mærkelig, ulækkert, spændende og eksotisk mad), hverdagen som udlandsdansker i asien, min historie, dykkerture (hvalhajer, delfiner, havskildpadder, skibsvrag m.m), klatreture på vulkan, fortælle om Filippinernes historie, sproget og sightseeing. Jeg vil simpelthen vise alt det smukke frem om Filippinerne og være med til at skabe viden og kendskab til landet og hvilke skatte der gemmer sig på de 7000 øer. 

Hvorfor skal vi støtte dig?

I skal vælge at støtte mig i min drøm, fordi at den bygger på uddannelse og "knowledge". Vi danskere kender i dag ikke specielt meget til Filippinerne som land og har derfor stort set ingen rejser dertil. Det er synd. Ved at støtte mig i min drøm, kan i være med til at skabe flere rejser til Filippinerne, kendskab til hvad landet gemmer på af smukke øer, sightseeing, kultur osv, skabe kendskab til historien og det filippinske folk som land.

Filippinerne er i dag et land i opstartsfasen. Det blev tidligere overtaget af både spaniere og amerikanere. De ødelagde landet, så det i dag står i den stand som de efterladte det. Det vil sige at regeringen er meget korrupt, folk er fattige, der er sygdom og naturkatastrofer. Ved at støtte showet her, er i med til at skabe kendskab til landet, skabe flere rejser og dermed rejse økonomien i Filippinerne, så det en dag står højt og flot som de gjorde før invasionerne i sin tid.




Find mig på Facebook: www.facebook.com/tildentredjeverden 

Måden af sponsorere på:

Jeg har 1 måde i kan vælge, at sponsorere mit projekt her på. Jeg leder efter 8 virksomheder alt i alt, som vil sponsorere 500kr til mit projekt. Og det i får ud af det er:

: Få jeres firmalogo på mit banner (så længe showet kører)

: Få jeres firmalogo i slutningen af hver eneste video jeg laver (Så længe showet kører)

: Komme i "About" som sponsor.

Tak fordi du gad at læse mit indlæg. Skulle du have spørgsmål til noget af det her, eller bare gerne vil vide mere, så vend venligst tilbage, så skal jeg forklare yderligere.

Mange hilsner:

Michael LeFevre

www.facebook.com/tildentredjeverden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)