Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mht stregkode

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Fra  SIERSTED STORE Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi åbner snart en secondhandbutik, og skal derfor bruge stregkoder, hvor vi hver dag skal lave op til mange nye stregkoder hurtigt og nemt. Alle stregkoder skal være unikke, da hvert stykke tøj er i forskelligt.

Derfor stiller der sig en række spørgsmål jeg håber, I vil hjælpe med at svare på:

1. Hvordan er det lettest og billigst at få en masse stregkoder til at sætte i tøjet - eksempelvis at gøre det internt i firmaet, eller lave en masse eksternt, der ligger klar til brug?

2. Vi vil gerne have stregkoderne synkroniseret med vores webshop (vi bruger shopify), virker alle stregkoder og stregkode-læsere til det? Ellers hvilken en er at foretrække?

Kom meget gerne med brugbar hjælp/råd.

På forhånd mange tak
Morten

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig ville jeg nok fortrykke en stak barcodes så i havde dem liggende , frem for at skal printe en ny ud hvergang

Vedr shopify se dette link

https://help.shopify.com/manual/sell-in-person/hardware/barcode-printer#assign-barcodes

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Fra  SIERSTED STORE Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak, det var et godt blogindlæg.
Jeg er ikk helt med på, om man får printet de her stregkoder hos et andet firma eller om man kan gøre det selv?
Og kan alle stregkode-læsere læse alle stregkoder, eller skal jeg have fat i en speciel?
Mange Tak
Morten

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger lidt af dit behov , du kan sagtens printe en stak af gangen selv , men det kræver at du investere i en lille label printer du kan gå masse af programmer til at udskrive barcodes med
Du skal først lægge dig fast på stregkode type , skal du bare bruge et unikt nr er en 2d stregkode nok , en 3d stregkode kan der være flere oplysninger i og er mere fejltolerant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)