Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med firmaer indenfor Google Adwords mv.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Er der nogen herinde der har gode erfaringer med firmaer indenfor Adwords, eller skal man finde sig en freelancer?

Med venlig hilsen

Tim

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

DETA:

Hej med jer.

Er der nogen herinde der har gode erfaringer med firmaer indenfor Adwords, eller skal man finde sig en freelancer?

Med venlig hilsen

Tim

Hej Tim

Det er vigtigt at finde en virksomhed der giver dig en kontrakt på deres arbejde. Derudover er det vigtigt at de har 100% styr på deres "event tracking". Der findes mange dygtige firmaer og freelancere.

Nu sidder jeg med mit eget bureau, som kan hjælpe dig med AdWords. Din sikkerhed hos et bureau er selvfølgelig at du stadig kan få rådgivning, support og optimering selvom det er ferie og hvis en medarbejder skulle være syg. Modsat med en freelancer. :-)

Har du behov for en god snak omkring dine muligheder og hvordan vi kan hjælpe dig, kan du ringe til mig direkte på +45 82 13 13 21.

Fra Nordhavn
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 31
Fra  ØkoNEMi Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger et bureau der hedder Green Click Media, og dem er jeg godt tilfreds med.

ØkoNEMi - få en bedre økonomi

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender vi nogen på djævleøen eventuelt?

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger en samarbejdspartner på Sjælland, synes du skal ringe til Online Afdelingen og snakke med Martin. Du kan fange ham på 70 21 17 10.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim 

Hvilken ydelse ønsker du at markedsfører på AdWords? Har du eventuelt en hjemmeside / webshop at fremvise? 

Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk for en indledende uforpligtende sparring samt indsigt i muligheder med Google AdWords. Vi er Google AdWords certificeret, og har fingeren på pulsen ift. de gængse muligheder du måtte have. 

Ellers handler det om dine ambitioner. Priserne på disse ydelser varierer meget fra bureau til bureau. Så i bund og grund handler det om at finde en udbyder der kan præsentere dig for en plan, hvorefter du sidder tilbage med en god mavefornemmelse omkring forløbet fremadrettet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)