Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeksering af sider i Prestashop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se, at der på alle mine sider i Prestashop er afkrydset i "Må indekseres af søgemaskiner" og "Vist" (jeg ved ikke om det sidste felt har nogen betydning vedrørende indeksering).

Jeg tænkte på, om det var smart kun at krydse af på de sider, hvor der er meget indhold - samt alle produktsiderne? Og i så fald fjerne indeksering ved eksempelvis "levering", "kontakt os", "sikker betaling" osv.

Er der nogen smart tilgang til dette?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Når du vinder af i "Må indekseres" fortæller du at, Google gerne må finde den side og gøre den tilgængelig i søgeresultaterne. Hvis ikke du vælger at, vinge den af der hedder "Vis", så vises CMS siden ikke i front-end og er derfor ikke tilgængelig for dine kunder.

Som udgangspunkt vil jeg mene at, alle sider skal indekseres da jeg ikke kan ikke se hvorfor man skulle skjule sine leveringsbetingelser eller kontakt informationer.

Held og lykke med siden.

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rami

Tak for dit svar.

Jeg lader alle siderne forblive indekserede :)

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)