Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website med abonnements funktion og online købs funktion til videor mv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Det er efterhånden lang tid siden jeg har været herinde, men nu pusler jeg igen med et lille nyt projekt.

Projektet går i sin "enkelthed" ud på at hjælpe en specifik gruppe af mennesker, en website med artikler og information, video tutorials mv. - I bund og grund relativ simpelt koncept, men indenfor en niche jeg mener er noget forsømt og en niche jeg selv har haft berøring med og har interesse indenfor - ligeledes med håb om at starte en forretning der ikke som sådan kræver fysiske produkter - det har jeg nok af i forvejen.

Det er er hagen ved mit projekt og der hvor jeg skal bruge din hjælp er at man skal betale et månedligt abonnement for adgang til alle informationer på siden, dvs. hvis man går ind på siden uden at være medlem, så skal man kun kunne se brudstykker af indholdet. Ligeledes vil der være forskellige former for dokumenter og videoer, podcasts man ud over sit abonnement skal betale en fee for at se/høre.

Så mit spørgsmål er hvordan man lige får lavet en sådan skabelon - jeg ved jo fra tidligere projekter at i f.eks. wordpress kan man finde en masse templates, men er ikke sikker på man kan finde ovenstående funktioner, eller om man skal have en til at udvikle et website fra bunden.

Håber at få lidt input, så jeg så småt kan komme igang med dette henover sommeren

På forhånd tak for hjælpen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen - slet ingen på Amino der kan hjælpe? Glemte nok lige at sige at jeg jo også skal bruge hjælp til opsætning mv. trods jeg leder efter en skabelon, det er nu blot for ikke at skulle starte helt fra bunden :)

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er freelance udvikler og vil gerne give dig lidt råd og vejledning med hensyn til din ide

Jeg lever selvfølgelig af at udvikle , men vil godt give dig råd og sparring uden at du af den grund skal hyre mig til opgaven ;-)

Send mig evt en privat besked her på amino

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen,

Jeg har selv gået med idéen om, at lave video guides til markedsføringFacebook, da det er det fag jeg hovedsageligt beskæftiger mig med. 

Alt efter hvilket fag du bevæger dig i kunne det måske være interessant at lave en mere komplet løsning sammen, så man kunne tilbyde mere end blot en type undervisning/kursus. Du er velkommen til at kontakte mig, eller hvis der er andre der kunne være interesseret i sådan et projekt.

Jeg har derfor også søgt på forskellige templates der er en del derude. Du kan søge på education, academy, eLearning, learning og så vælter det med gode templates.

Jeg laver allerede en komplet video guide på engelsk målrettet amerikanske studerende for virksomheden ProSky.co, som har givet mig blod på tanden for at tilbyde online kurser i DK.

Hvad skal dine kurser omhandle?

Mvh Martin

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Som du selv skriver bør du kunne komme langt af vejen med en WordPress løsning. Der findes et pænt udvalg af plugins som udnytter WordPress brugersystem, og derved kan kobles op til betalende abonnenter. 

For at lykkes i en WordPress løsning skal du selvfølgelig have villigheden til at gå ud fra de muligheder som er tilgængelige i disse plugins og moduler du vælger. 

Hvis du laver en søgning på "Membership paid WordPress" på Google, så får du en række forslag til relevante moduler. Du kan eventuelt kigge disse igennem og se om du får en åbenbaring :-) 

Kontakt mig endelige for sparring mm. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)