Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgate way til ny online auktionsside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at opbygge et online auktionshus, men kæmper med at finde den rigtige betalingsløsning. Jeg har brug for at denne løsning kan overføre betalingen til sælger, men hvor mit fee er fratrukket. Jeg vil også gerne have mulighed for at forsinke betalingen med 14 dage. 

Jeg har kigget på mangopay.com som umiddelbart har virket lovende, men de vil ikke overføre til Kina, Tyrkiet og Rusland som er lande jeg er interesseret i at handle med.

Er der nogen af jer der kan anbefale nogle brugbare betalingsløsning?

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forhørt dig hos dibs eller andre danske?
Altså ringet /skrevet til dem?
Dibs er rigtig dygtige og meget hjælpsomme med specielle ønsker. Det kræver selvfølgelig lidt tilpasset funktionalitet, men jeg kan kun sige at det er godt givet ud.
Har brugt dem flere gange i situationer, hvor standard løsningen ikke passede til forretningen.

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback, jeg vil kontakte dem i morgen. Med hensyn til pris, hvad har det koster dig ekstra at få en tilpasset løsning?

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har været forskelligt, men jeg vil gætte på en 5-10.000 for sådan en ting.. Det er en investering, men set i det lange løb, er det jo ingenting for en engangs-operation

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i :-) jeg er igang med at oprette en demo konto og så ringer jeg til dem i morgen. Mange tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)