Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis CRM?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

(

JesperEgebart:
hvis du vil have mere info så send pm til mig.
- Du har ikke PB åben :-/ send mig lige en mail.)

Der var én, som foreslog, at hvis nogen foreslår udvidelser til systemet, kunne det koste penge at få det implementeret. Var dét en idé? 

Tilmeldt 16. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror, med al respekt, det ville være spildt arbejde at kode et CRM system. ChannelCRM har siden 1999 haft et fuldt professionelt CRM system der er gratis for enkeltbrugere. Systemet er solgt til mere 500 danske virksomheder og findes også i en web udgave. Det integrerer også til en del andre erp løsninger.

www.channelcrm.dk

 

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

1. Det er muligt. En CRM system skrevet med PHP/mySQL som har som minimum et login, kundedatabase og serviceaftaler vil tage c.a. 2-12 uger til at udvikle, men den estimat varierer virkelig meget, afhængig af størrelse, kompleksitet, en framework muligvis etc..

Det er, som sagt, er minimum, der skal være noget mere, så den får noget opmærksomhed. Den skal enten performe de basale features bedre end andre, eller have nogle features andre ikke har.

2. Det er en meget god ide, jeg har god erfaring netop med udvikling af CRM systemer, og jeg har udviklet en system som er blevet brugt i en virksomhed i dag så jeg kan hjælpe med noget, især teknisk.

3. Den kan jeg ikke svare på virkeligt, da jeg ikke har mange kunder >.<

Must have's er virkelig kun login (bruger database) og kundedatabase. Resten ligger i behov.

En af kravene som jeg har mødt var:

- Alt ligger et sted: kundeoplysninger, kontakt personer, kontrakter og andre dokumenter, aftaler etc..Så undgår man at bruge en masse andre programmer. F.ex internal messaging så kan man ungå outlook, eller påmindelser som popper op på et bestemt dato.

Man kan i virkeligheden gøre den lidt mere modulær, så man har en kerne og så har man nogle moduler som man kan vælge fra/til.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen 

Jeg forholder mig overhovedet ikke til det tekniske, for det ved jeg intet om. Jeg går bare lige videre til hvad jeg søger (OG endnu ikke fundet): 

1. Et system, som kan indeholde alt det praktiske, som navn og kontaktoplysninger, cvr osv. 

2. Et system, hvor en kunde bliver oprettet og derefter hvilket produkt de har købt, pris samt leveringstid, faktureret/betalt.

3. Dernæst skal det indeholde et kalendersystem, hvor der automastisk indføres deadline for opgaver, aftaler, opfølgninger mv. 

4. tidsregistrering. Jeg har en del kunder, der køber timer hos mig. Derfor kunne det være fedt at have i samme system. 

5. Noter til hvad der er blevet lavet tidligere, hvilke opgaver der står for skud, således at det hurtigt kan slås op, når en kunde ringer til mig. 

6. Adgang for flere brugere. Det vil sige, at medarbejdere har mulighed for, at oprette kunder direkte i systemet, føre ind i kalenderen hos sig selv og mig. (Disse skal selvfølgelig være synlige for alle). 

7. Jeg vil også kunne se, hvem der har oprettet hvilken kunde samt samlede salgstal for mine medarbejdere. 

8. På længere sigt, så ville det være fedt at kunne integrere med regnskabsprogrammet og samt mails. 

Idag bruger jeg Google Drev til alt dette, men et Excel er efterhånden rimelig omstændigt, at arbejde med. Derfor vil jeg være den første til at signe up - både i gratis og betalt version, hvis du lige fikser det til mig ;) 

Ha' en skøn dag! 

Anita 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Anita Faros:

Hej Jørgen 

Jeg forholder mig overhovedet ikke til det tekniske, for det ved jeg intet om. Jeg går bare lige videre til hvad jeg søger (OG endnu ikke fundet): 

1. Et system, som kan indeholde alt det praktiske, som navn og kontaktoplysninger, cvr osv. 

2. Et system, hvor en kunde bliver oprettet og derefter hvilket produkt de har købt, pris samt leveringstid, faktureret/betalt.

3. Dernæst skal det indeholde et kalendersystem, hvor der automastisk indføres deadline for opgaver, aftaler, opfølgninger mv. 

4. tidsregistrering. Jeg har en del kunder, der køber timer hos mig. Derfor kunne det være fedt at have i samme system. 

5. Noter til hvad der er blevet lavet tidligere, hvilke opgaver der står for skud, således at det hurtigt kan slås op, når en kunde ringer til mig. 

6. Adgang for flere brugere. Det vil sige, at medarbejdere har mulighed for, at oprette kunder direkte i systemet, føre ind i kalenderen hos sig selv og mig. (Disse skal selvfølgelig være synlige for alle). 

7. Jeg vil også kunne se, hvem der har oprettet hvilken kunde samt samlede salgstal for mine medarbejdere. 

8. På længere sigt, så ville det være fedt at kunne integrere med regnskabsprogrammet og samt mails. 

Idag bruger jeg Google Drev til alt dette, men et Excel er efterhånden rimelig omstændigt, at arbejde med. Derfor vil jeg være den første til at signe up - både i gratis og betalt version, hvis du lige fikser det til mig ;) 

Ha' en skøn dag! 

Anita 

Det burde http://www.webcrm.com/dk kunne klare?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er relativt.

Du kan aldrig tilfredsstille alle men det kunne være et godt initiativ til dem der er oppe nu lidt ala dropbox som også giver lidt fri rum før det koster.

Men du kan sagtens lave et fedt CRM hvis du tænker på de diverse basic brugerfunktioner. Go for it!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Tak for ny, god respons til et indlæg fra gamle dage (ja, tiden går hurtigt indenfor IT). Projektet har taget den interessante drejning, at det, som adskiller dette fra de andre, er, at det kan synkronisere kontaktoplysninger mellem de systemer, som man i forvejen har. Som Anita sådan set har som første prioritet:

Anita Faros:

Hej Jørgen 

1. Et system, som kan indeholde alt det praktiske, som navn og kontaktoplysninger, cvr osv. 

Som andre også skriver, er der mange CRM på markedet, som "kan det hele og alligevel ikke". Det CRM, som jeg nu faktisk er i gang med at lave, analysearbejdet på kernen er lavet, vil være "market driven" - altså, jeg laver tingene, efterhånden som de bliver solgt. Når jeg skal give tilbud (hvilket jeg faktisk allerede har gjort) , hvori der indgår synkroniseringer af kontaktdata fra f.eks. Outlook, CVR, Mailchimp, LinkedIn, e-conomic og smart-crm, bygger jeg en prototype i Access (som jeg kender til bunds). Hvis kunden går videre, vil jeg så få det lavet i et system, valgt i samarbejde med kunden.

Jeg har udviklere tilknyttet (kan godt bruge flere, bare kom an), som så kan implementere det.

(Jeg kan godt regne ud, at økonomien i det er en udfordring, med et kan jeg leve med, så det behøver ikke at blive kommenteret)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)