Hej Aminoer Jeg arbejder i en virksomhed som reparerer alt inden for Apple. Her har det største problem ikke været at reparere kundernes ting, men mere at holde styr på hele processen. Vi har været nødsaget til at benytte os at et amerikansk system som hedder Repairshopr.com, dette system er i mange tilfælde rigtig godt. Det besidder mange af de elementer som vi skal bruge, men det besidder intet med danske betalingsmuligheder. Dvs. at vi hver dag bliver nødt til at tjekke op på om alt nu er gået ind som det skal. Derudover volder det os store problemer at vi bliver nødt til at overflytte kunden fra Repairshopr til Billy, så vi kan lave et regnskab til revisor. Er der nogle som har erfaringer med et system som kan alt dette, eller er der nogle som kan udvikle sådan et system? Jeg glæder mig til at høre fra jer. Mvh. Oliver |
Hej Oliver
Jeg er igang med egen udvikling af et system der på visse områder ligger tæt op af de funktioner jeg umiddelbart tror du skal bruge
Det kunne måske være en mulighed for et samarbejde omkring et system tilpasset præcist til det du skal bruge
Jeg har sendt dig en besked i din indbakke hvis du har interesse i at at en nærmere snak om hvad der evt kan lade sig gøre
MvH Ib