Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress: gengivelsesblokerende JavaScript?

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Riis:
Derfor kunne jeg lige bruge lejligheden til at spørge, om I kunne have interesse i at diskutere ranking factors?

Jeg skriver løbende om det her, i mine Ekspertblog indlæg her på Amino, I mine klummer på Computerworld, på Waimea Bloggen, i de bøger jeg skriver og i de foredrag jeg holder. Jeg kan ikke rigtig presse mere ind :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Vi bruger absolut ikke bare mod_pagespeed. Vi laver ekstremt meget manuelt optimering først og bruger så mod_pagespeed til de sidste ting, hvor det er bedst. Den samlede løsning slår alt hvad jeg hidtil har oplevet, med sites der scorer højt på alle typer af målinger.

Mod_pagespeed gør meget mere end blot af fjerne blokerende scripts. Og den klarer det hurtigere, mere stabilt og uden de opdateringsproblemer end de fleste andre løsninger. 

Ikke fordi jeg gider starte en diskussion på dette område. Men synes måske du skulle tjekke både hvad Mod_PageSpeed reelt kan, og yderligere se på de sites som du jo siger får en så høj og stabil score. 




Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg kan ikke rigtig presse mere ind

Det er meget forståeligt, og har det på samme måde. Vi må se om jeg fører min idé ud i livet, og om den til sin tid er god nok til at du vil være med alligevel. Jeg tror faktisk det ville være noget du meget gerne vil deltage i, så jeg skriver bare lige en mail hvis det bliver aktuelt, så kan du få lov at tage stilling til det igen! :-) Godnat!

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Men synes måske du skulle tjekke både hvad Mod_PageSpeed reelt kan

Tak, men det har vi faktisk ret godt styr på :-)

jeg tror ikke du finder nogle i Danmark der har mere erfaring med netop mod_pagespeed end min ledende udvikler, der har arbejdet med det siden de første versioner. Vi har iøvrigt en løbende og god dialog med udviklingsholdet bag mod_pagespeed hos Google i forhold til rettelser og forbedringer.

Lige p.t. venter vi på en opdatering, der betyder at det vil fungere langt bedre for sites med meget lidt trafik. problemet er, at der er hardcoded en 5 minutters expire på caching og med sites der ikke får besøg oftere end det, skal cachen så genopbygges. Ikke at det tager ret meget tid - selv på de mest komplekse sites har vi målt det til under 1 millisekund, og det mærkes på ingen måde som bruger, men der er bare ingen grund til så kort en caching på den type sites. Så det bliver rart at vi selv kan sætte det. 

Mod_pagespeed er på en måde perfekt, eller en one-klik-solution på alle problemer, men på den måde vi bruger det, i kombination med de mange andre ting vi gør, må jeg konstatere, at det giver nogle ekstremt gode resultater på både den oplevede og objektive hastighed - og heraf også brugervenlighed og SEO

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Tak, men det har vi faktisk ret godt styr på :-)

jeg tror ikke du finder nogle i Danmark der har mere erfaring med netop mod_pagespeed end min ledende udvikler, der har arbejdet med det siden de første versioner. Vi har iøvrigt en løbende og god dialog med udviklingsholdet bag mod_pagespeed hos Google i forhold til rettelser og forbedringer

Det er da godt du mener at i har den bedste i DK, men jeg selv har arbejdet med mod_pagespeed siden start 2011 og også 2013 da nginx også kunne få den udvidelse, og yderligere arbejdet direkte med hastighedsoptimering i 18 år nu.

Mikkel deMib Svendsen:
Mod_pagespeed er på en måde perfekt, eller en one-klik-solution på alle problemer, men på den måde vi bruger det, i kombination med de mange andre ting vi gør, må jeg konstatere, at det giver nogle ekstremt gode resultater på både den oplevede og objektive hastighed - og heraf også brugervenlighed og SEO.
Set i forhold til hvad?

ikke at gøre noget?

Det der kan undre mig er når nu i har så godt styr på netop mod_pageSpeed, og du skriver at det er så godt og giver så høje scores for jeres hjemmesider. og i yderligere siger i laver extrem meget manuel hastighedsoptimering. og alt det er en del af den webløsning i sælger - At jeres sites ikke får en bedre score, eller renderingstid for den sags skyld.

Jeg betvivler ikke jeres kunnen, for jeg kan jo set at i kan optimere (ikke lige så godt som jeg) Wink, men anyway, synes du oversælger den hastighedsoptimering som jeres kunder får. Bruger alt for store ord set i forhold til hvad det er kunden får, kontra kunne have fået.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går gerne i dialog med potentielle kunder om vores løsninger, men med al respekt ser jeg ikke noget formål med at gøre det med dig. Vi står fint på mål for det vi sælger og resultaterne af det og kan dokumentere det. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg går gerne i dialog med potentielle kunder om vores løsninger, men med al respekt ser jeg ikke noget formål med at gøre det med dig. Vi står fint på mål for det vi sælger og resultaterne af det og kan dokumentere det. 

Det er helt i sin orden, men en stjerne for at se kritisk på tingene, og stille spørgsmålstegn ved det du siger, og yderligere sige tingene som de er. den holder vidst ikke helt.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Stjernen er for ikke at holde dig til emnet, men - som det der mest af alt ligner en forsmået konkurrent, at gå efter manden. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Stjernen er for ikke at holde dig til emnet, men - som det der mest af alt ligner en forsmået konkurrent, at gå efter manden. 

Jeg holder mig netop til emnet.

Prøv at gå tilbage i tråden, og se på de ting du skriver. Det jeg skriver er netop svar på de ting du skriver. Så jeg holder mig til emnet. Og har i den grad prøve at få dig og andre til at forstå, hvad gengivelsesblokkerende javascript og css går ud på, hvad google pagespeed insights måler og ikke måler, hvad der skal til. og ikke mindst prøvet at fortælle dig mange gange at jeres sites har fejl med gengivelsesblokkerende javascript og css, og yderligere fejl med prioritering af synligt indhold, og at i nok bør se på det. For de får altså ikke de extreme scores (100/100 og 95/95) som du skriver tidligere i tråden, netop på grund af ovenstående. og netop på grund af det som hele tråden omhandler, nemlig gengivelsesblokkerende javascript.

Så jeg holder mig til emnet.

og for the record, jeg ser ikke dig eller nogen anden som en konkurrent når vi snakker hastighedsoptimering, sorry.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget få personer har mulighed for at vurdere hvad der er op og ned i jeres debat om gengivelsesblokerende Javascript! Jeg tror at I begge er smadder dygtige til hastighedsoptimering og så meget andet, så der er sikkert kunder nok til jer begge!

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Jeg holder mig netop til emnet

Der har du ret.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)