Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkasso service

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et spørgsmål:

Et familiemedlem, under 18, blev i 2015 indmeldt i fitnesscenter og betalt for startperioden med mors Visakort.

Efter et par uger, viste det sig at det ikke var noget (udstyret var for ringe). Kvitteret udmelding. Ligeledes 2015.

I 2016 (maj) modtages første inkassovarsel (der er ikke modtaget faktura eller rykker). Mødte op i centret for at få et kontoudtog. "Ingen papir i printer"! Klassiker.

Svarskrift med kopi af udmeldelse osv.

Senere i maj: 2. inkassovarsel. Nu mødte jeg i centret igen og ville tale med chefen. "Hun er på ferie". Bad på ny om kontoudtog: "PC backer up". Atter en god undskyldning. Men jeg kunne sende en email til centerchefen, så får jeg en kopi af kontoudtoget". Denne er aldrig modtaget.

Telefonisk kontakt til inkassofirmaet, med navngivet medarbejder, der fortæller: "det er det sædvanlige" og I skylder ikke noget?.

Så modtages et betalingspåkrav, som skal udlignes, ellers dukker medarbejdere fra inkassofirmaet op??

Besøg i centret blev informeret igen om, at der ikke skyldes noget, denne gang med vidner!.

Hvorfor er nogle inkassofirmaer sådan: "Siger eet og mener noget andet".

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om fitnesscenteret ikke har styr på deres papirer.Smile

Send en skriftlig indsigelse mod betalingspåkravet til inkassobureauet med din kopi af udmeldelsen og hold fremtidig kommunikation på skrift.

Med en berettiget indsigelse kan/må hverken inkassobureau eller fitnesscenter sende flere rykkere med gebyr eller rente.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er gjort.

Og en medarbejder via telefon meddeler .......
Og bekræftelse sendt på xx@gmail.dk allerede der knækker min film. Alle ved at det er gmail.com.

Men nu pludselig efter sagen, med at medarbejdere vil opsøge adressen er anmeldt til politiet, kan de forskellige personer dukker op, ringe skrive osv.

Sølle

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige informere:

Sent i aftes kom den email, som skulle være sendt den 10. juni. Den er ikke videresendt, så det fremgår at den er forsøgt sendt till xxx@gmail.dk, heller ikke re i emne.

Af denne fremgår, at saldo nu er "NUL".

Så fik den sag lukket.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)