Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne det være interessant for studerende, freelancere og upcomming iværksættere med "bofællesskab" ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder i en temmelig interessant IT iværksætterbiks. Vi har godt med plads, og vi har massere af forskellige opgaver, som vi godt kunne bruge noget hjælp med.

Så er det jeg tænker - hvad med at lave en byttehandel - vi stille kontorarbejdsplads til rådighed i et fedt miljø i nordsjælland, Modydelsen er, at man så arbejder x timer for os, der dækker "huslejen" - vi køber så ekstra timer efter behov - og derudover kan man bruge vores forskellige ressourcer til sine egne projekter..

Her er noget af det, som vi godt kunne bruge noget af - blot som oplæg...

Frontend udviklere

Backend udviklere

WP folk

International afsætning og marketing

Jurister (til kontrakter)

Grafikkere

Tekst og oversættelse

Online afsætning

Scriptere

SEO/SEM/SOME – flere sprog

EMAIL marketing

 

En god flok unge dynamiske kreative iværksætter mennesker – med godt gang i den … kort fortalt

 

Lad mig endelig høre hvad i tænker, også hvis det kunne være interessant for dig..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - det synes jeg lyder som en genial ide! Der er helt sikkert mange, der godt vil arbejde ekstra, hvis det resulterer i en gratis kontorplads i Nordsjælland. Ydermere er det også en god ide at få samlet folk - da specielt iværksættere. Så kan alle hjælpe hinanden.

Jeg kunne - hvis jeg boede i Nordsjælland eller deromkring - helt sikkert godt overveje at deltage i sådan et fællesskab!

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må du da bare rykke herover ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordsjælland - Midtjylland..... Lidt af et stykke alligevel. Desværre. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)