Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg overvejer at starte et internetprojekt, som jeg tidligere puslede med.
Sidste gang dummede jeg mig og fik et blåt øje af Google.

Så her er spørgsmålene:

Hvordan ser konkurrencesituationen ud i dag? Hvad vil det koste via SEO og SEM at konkurrere på globale søgeord som travel india, tours india, Tour packages india og tilsvarende på Thailand og andre lande, hvor der er rundrejser?
Hvilken tidshorisont skal jeg tegne med?

Mvh Jonas

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rejsebranchen er generelt en af de brancher med den hårdeste konkurrence. Hvis du starter op med et helt nyt domæne uden eksisterende historik og autoritet, skal du regne med - selv med en større indsats, at der kan gå op til 1-2 år, før du for alvor begynder at ranke organisk på de keywords der giver mest. Og det er, vel og mærke, hvis du virkelig giver det en seriøs skalle og enten selv ved hvordan du gør, eller hyrer nogle der er rigtig dygtige. 

AdWords, Bing og Facebook annoncer kan du naturligvis fra trafik fra med det samme, men priserne er forholdsvis høje, så det er vigtigt, at du har nogle landing sider der virkelig konverterer godt, ellers kommer du hurtigt til at bruge mere på annonceringen end du tjener. 

Vi har en del kunder indenfor rejsebranchen, har arbejdet indenfor området i mange år og skaber gode resultater for dem. Så det er bestemt muligt. Det er bare vigtigt, at du er realistisk med, hvor meget det kræver. 

At sætte mere præcise tal på er umuligt uden at kende mere til din forretning og egne resurser, men du er altid velkommen til at slå på tråden på: 70 22 80 82, så kan vi jo snakke om det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ring til Mikkel dembid han er god ellers vil gør det selv skal du nok være lidt af en ener side arbejde grundigt med både viden men går hver eneste side igennem for fejl og mangler , nærmest være en autister skal man være du skal være meget passioneret for at bare ryk lidt i  gør det selv seo ,  det er stort arbejde der venter dig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)