Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til vikarbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nn IT-ingeniør med en god forretningsforståelse og et rigtig godt indblik i udvikling og programmering. Jeg lede efter en samarbejdspartner til at starte en vikarbureau op. Jeg kan sagtens færdigudvikle hele platformen alene, men jeg mangler en der skal stå for kommunikation og som også kan bidrage med buget. Er der på nogen måde nogle som kunne have mulighed for det?

Håber der er nogle derude.
Mvh.

Babsom

Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, hvor i landet er du henne?

Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Babsom,

På min liste over start-up idéer er en af dem en måde hvorpå jeg tænker man kan sælge vikarer og folk til korte opgaver. Det eneste jeg mangler for at den idé kan blive til virkelighed, er en person der er stærk på IT og programmering. Så der tænker jeg at du måske kunne blive en god partner.

Jeg er selv uddannet eksportingeniør med en kandidat i innovation ledelse. Dengang jeg studerede havde jeg et studiejob hvor jeg solgte IT konsulenter og fik derigennem et fint indblik i rekruterings branchen. Lige nu bor jeg i Silicon Valley hvor mit job består i at lave samarbejdsaftaler med start-ups for en stor virksomhed, men jeg flytter tilbage til Danmark i Oktober og jeg syness det kunne være interessant at starte noget op selv til den tid.

Jeg er i øvrigt stor fan af forskellige innovations teorier og synes det kunne være interessant at skabe noget der kan scales op ved hjælp af de principper jeg har læst om.

Skriv gerne til mig og så vil jeg gerne høre lidt mere om hvad det er du vil og så vil jeg også gerne fortælle mere om hvad jeg selv vil.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)