Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT Problem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er lidt i tvivl om det vil være okay at lægge dette spørgsmål herinde - men nu prøver jeg.

Jeg kan på en eller anden mystisk måde ikke loade min side, eller min server hosts side på min pc - på min mac kører begge sider fint osv.

Det er kun de 2 sider, alt andet virker. Har clearet cache, har prøvet at skifte browser - nogle ideer?

Kh Nikolai

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaisen,

Jeg går udfra at du har ryddet alt cache? Inde i denne mappe "C:\Windows\System32\drivers\etc" burde der gerne være en fil der hedder hosts? Åbn den med alm. notepad, og se om der står noget i den? :) Jeg havde et lign problem på et tidspunkt. Og der viste det sig at det var hvad der stod derinde, der var problemet?

Så prøv at kopiere alt hvad der står i den fil, indsæt det i et svar til denne tråd, og se om der er nogen der har et godt bud? :)

- FlyETA.com

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret :) Jeg mistænker lidt min server host for at have bannet mig fra både deres side og min egen, måske pga. jeg har logget ind fra forskellige iper eller noget.

Jeg tjekker lige den mappe der.

Kh Nikolai

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan er din DNS opsætning henoldsvis på din mac og din pc?

det kan tænkes din PC's DNS opsætning er dårlig, således at dine side ikke peger på den rigtige IP.

hvis din server havde bannet din public ip ville du ikke kunne tilgå siden på din mac

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du bruger software der gemmer din ip adresse - slet det, hvis jeg har ret.

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opdaget at der er problemer på begge computere, det er mit netværk derhjemme der hverken kan pinge eller trace siderne.

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ip addressen på din hjemmeside?? prøv at pinge den direkte, det kunne godt være et dns problem.

Ellers så prøv at få en anden person til at tilgå siden fra en windows maskine for at se om det er genneralt et problem fra windows.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)