Hejsa alle, Jeg ville høre om der var nogen der kunne bistå mig med anbefalinger til etablering af web-baseret platform(portefølje) af system(er) der kan bruges i forbindelse med drift af et plantecenter. Jeg ser gerne en 'Single-version-of-the-truth' model hvor der ikke skal replikeres diverse elementer mellem de forskellige behov (dvs. lager beholdning skal være synlig fra POS + webshop... Følgende elementer gør sig gældende: - Oprettelse/vedligehold af kunder (incl. loyalitets system) - Oprettelse af leverandører (mappet til produkter og/eller produkt-kategorier) - Håndtering af Produkter - Håndtering af centralt eller flere varelagre (Fx. både butik/webshop og gerne med "interface" muligheder til evt. fjernlager, som fx. leverandør) - POS support - eCommerce/Webshop - Endelig, skal det hele gerne kunne interface med Dinero |
Hej
Tror du skal passe på med at fokusere for meget på et onesize fit all model, men nærmere være opmærksom på systemerne understøtter de konkrete forretnings gange du har samt at de har et godt API til integration
Som jeg læser det er det nærmest fra scratch du vil starte ?
Jeg vil klart anbefale dig at få brugt tid på at få beskrevet de funktioner du har brug for, min erfaring er at den tid/ressource du bruger på at få lavet en ordentlig gennemgang før du kaster dig ud i "det første og bedste" vil komme mange gange tilbage igen
Angående dit sidespørgsmål: Jeg lancere et vagtplanlægnings og tidsregistrerings system inden sommer ferien, der kommer i step 2 løn kørsel med, den første beta brugere jeg får på bruger også dinero, så det er den vi kommer på først
Hvis du har interesse i at blive beta bruger på systemet er du velkommen til at sende mig en PM besked eller skrive her