Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google+

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen ville høre om det kunne lade sig gøre at bede om lidt hjælp, til noget bloggoogle + konto. det jeg ville høre om det er om disse indlæg man lægger ud på sin google konto, om det rammer google selv og om man får besøgende fra google ude fra altså det jeg mener her er, at man får besøgende fra folk der ikke har en google konto men som bare søger på ens emne

en anden ting er om man kan bruge det som en slags blog og se hvor mange besøgende der har været på en dag osv, har ikke meget forstand på sådan noget 

Mange tak for hjælpen, og forsat god aften 

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Sienna Company Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tillykke med din nye Aminoprofil. Min er også blevet oprettet i dag :)

Ja, din Google+ er offentlig for hele verden hvis det er slået til. Også i Googles søgemaskine. Hvis du kopiere et af dine indlæg fra din Google + profil ind i Google.dk og søger på det vil dit indlæg forhåbentligt dukke op. 

Hvis du gerne vil bruge din Google konto til at blogge med kan du oprette en Google Blog på blogger.com tror jeg det hedder. Det er ligesom din helt egen gratis lille hjemmeside hvor du kan en masse, og se statistik fra dine besøgende. 

Hvis du ikke er så god til teknik er det verdens nemmeste måde at få en hjemmeside/blog på. Jeg brugte det selv som 12-13 årig til at starte med, og nu bruger jeg som 17 årig Wordpress, som er en del mere avanceret end en Google+ blog :)

hilsen Sami

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

lige over med din oprettelse :) jeg har desværre en computer der ikke er god med mange indlæg på blogger.com har prøvet det men det kommer til at lagge og er jeg dog ikke så meget til, derfor har jeg så valgt at bruge google plus da jeg kan se ind til videre at den ikke lagger med flere indlæg af gangen på siden, 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)