Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny billig professionel hjemmeside - hvad synes I?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe lave små hjemmesider og nu har jeg opdateret www.spirian.dk.

Input og kritik er velkommen og jeg har også brug for flere referencer.
Så hvis der er en som mangler en simpel lille hjemmesiden med max 2 undersider, så vil jeg gerne lave en HELT GRATIS :-)

God onsdag :-)

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lokalus,

Af ren og skær nysgerrighed, hvad ville sådan en side som spirian.dk koste hos dig egentlig? :) Kan være at jeg kan bruge dig engang i fremtiden...

Hilsen,
Caspar

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caspar,

En side som www.spirian.dk vil jeg kunne lave for 2.000 kr.
Det forudsætter at du har tekst, billeder og domæne samt webhotel klar. Og jeg hjælper gerne med køb af billeder og domæne/webhotel.

:-)

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angående siden den virker ikke troværdig på mig 

Der mangler et personlige og unikt præg over siden , hvis på siden hvad du kan , farverne er kedelige og der er ingen side om dig hvad er dit navn , hvad er din uddannelsen , 

hvad kan må du meget gerne vise mere og referencer , det ser ud til det er dine egne sider så du har jo ikke haft nogle opgaver endnu og lig referencer først op når de færdig et banner som stadigvæk står hello world som er standard i det tema viser jo du ikke er færdig med siden og der er kun i produkter den tjekket til din egen side og en side der ikke er oppe endnu det jeg tjekket .

 rent seo halter din side meget  ,tekst forsiden meget lidt selv om er eneste side står overhovedet lidt , jeg vil gerne vide lidt mere om disse produkter og du kan sagtens lave længere intro lav den mindste på 500 ord 

produkter flyt dem til en underside der forklare det bedre hvad du tilbyder derved opnår du gevindets at der faktiske er ord på siden derved kan siden blive søge optimeret 

det er svære at optimere en linje og først h1 overskrift og så en linje h3 lav lidt mere sammenhænge tekst siden 

understreg tyk type skrift vigtige ord er der hellere ikke brugt siden det er vigtigt seo øjet en af grund elementer i seo du vælger de vigtige ord tekst det gør teksten nemmere og læse og bedre søge optimeret 

alle undersider mangler meta titler og meta beskrivelsen hvis her du kan det mest ideel er mellem 40-60 tegn i titlen og 120 - 160 tegn i meta beskrivelsen 

forsiden er på 64 tegn lidt over ideel der vises maksimalt 68 tegn , dog flere seo anbefaler bedre 60 , jeg har valgt køre efter deres anbefalinger 

google plus er meget vigtigt seo forklaring det er googles eget social logo

facebook lidt mindre der nok men giver noget især hvis siden deles socialt og det viser også et mere personlig præg over siden folk kan jo klikke over din firma facebook side læse om dig det vil afgjort give dig kunder og få også facebook open graph på siden dette vil også hjælpe på seo 

jeg er dog ikke selv verdens mester i hjemmesider så kan ikke alt og jo ved selv mangler købe plug in egen side så min egne side også er bedre , men det er grundet min økonomi , så måske interesseret nyt men der vil jeg anbefale du køber adgang til præmie udgave plug in både kontakt bank gallery bank med mere så kan frit gratis nemt lave flotte sider med dyrere plug in uden skulle lave det vilde , da de er købt til fri adgang , men løbende købe hver gang du skal lave noget unikt dog når tilbyder galleri så den dyrere udgave og det samme med kontakt formular derved får kunderne lidt mere og du tjener en masse efter lavet nogle hjemmesider og laver sider hurtigt og godt grundet du har købt nogle gode plug in adgang 

anbefaler du også køber fri adgang en af steder til Premium theme Wordpress det er jo hurtigt betalt igen hvis man laver mange hjemmesider .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 124
Fra  LOKALUS.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Og tak for dine input!

Jeg håber at jeg har læst alt rigtigt, og her er nogle af mine kommentar:


- Jeg vil finde nye billede
- Oprett en side om hvem der står bag www.spirian.dk
- Det er kun www.lokalus.dk som er min egen side - stadig et projekt og måske ikke skal være en del af referancer.
- De andre sider er reele kunde som jeg har lavet en side for.
- Hvad mener du med Hello World. Hvilken side har du set det på?
- Hvad mener du med: "...og der er kun i produkter den tjekket til din egen side og en side der ikke er oppe endnu det jeg tjekket."?
- Jeg finder en som kan hjælpe mig med SEO optimering
- Oprette en underside for de produkter jeg har
- Tilføje mere tekst til siden
- Oprette og tilføje Google+ konto

LOKALUS    Find Online - Køb Offline  ○  www.lokalus.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

LOKALUS:

Hej Mikael,

Og tak for dine input!

Jeg håber at jeg har læst alt rigtigt, og her er nogle af mine kommentar:


- Jeg vil finde nye billede
- Oprett en side om hvem der står bag www.spirian.dk
- Det er kun www.lokalus.dk som er min egen side - stadig et projekt og måske ikke skal være en del af referancer.
- De andre sider er reele kunde som jeg har lavet en side for.
- Hvad mener du med Hello World. Hvilken side har du set det på?
- Hvad mener du med: "...og der er kun i produkter den tjekket til din egen side og en side der ikke er oppe endnu det jeg tjekket."?
- Jeg finder en som kan hjælpe mig med SEO optimering
- Oprette en underside for de produkter jeg har
- Tilføje mere tekst til siden
- Oprette og tilføje Google+ konto

det er på lokalelus.dk der i banner står helle world 

jeg kunne ikke finde den side nede 

den produkter det er lokalelus.dk der kunne jeg kun finde din egen side og en andet produkt lige nu kan jeg se 5 produkter du må kontakte en del og få nogle flere produkter på siden en hel tom side næsten er folk mindre motiveret til aktive tilmelde sig siden 

undskyld siderne ser bare ens  lige som din egen det lignede ikke unikt arbejde siderne , derfor troet jeg det ikke var kunder 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes personligt godt om siden. Jeg mener dog alligevel, at der specielt er én ting, som kan forbedres. Når jeg klikker på menuen, så popper der en MEGET stor boks frem i højre side, der kun indeholder MEGET lidt tekst... Kunne du ikke overvinde dette ved bl.a. at gøre teksten større, samt muligvis overveje om du skal gøre boksen mindre.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)