Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop-webshop: Hjælp til optimering af undersider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Inde på vores webshop hedder alle undersiderne eksempelvis: sidenavn/content/1-handelsbetingerlser og sidenavn/home/30-produktnavn.

Findes der en måde hvorpå man fjerner "/content/1-" og "home/30-" fra url'en, således at siderne blot hedder sidenavn/handelsbetingelser? Jeg tænker, at det må give et lille løft SEO-mæssigt. 

Mvh

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er et af de punkter prestashop i standard udgave er lidt svag 

Jeg har brugt dette på et par 1.6 shops , hvis det er en 1.5 shop skal du muligvis rette lidt til i plugin så vidt jeg husker

https://github.com/ZiZuu-store/zzCleanURLs

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordelen ved at have id'erne i urlen er at hvis du f.eks. omdøber urlen /42-abc til /42-xyz vil prestashop automatisk lave en 301 redirect fra gammel til ny url.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar.

 

Det lyder jo meget fornuftigt, men rent SEO-mæssigt er det så en fordel at få fjernet "/content/-" delen, eller har det ingen betydning? For hvis ikke lader jeg det da bare være som det er :)

 

Mvh.

 

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 04:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har selv arbejdet en del i prestashop, og kender udfordringerne med onsite seo. hvis du vil kan du skrive en pm her på Amino, og så kan vi tage en sparrings season over tlf eller måske skype :)

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

 

Jeg smider dig lige en pb. :)

 

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)