Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 19:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. 

jeg søger en som kan hjælpe mig med at gøre min hjemmeside Bedre og komme bedre ud til min nær område.. 

på forhånd tak 

Hoffmans Multiservice
Lothar Hoffman 
Hoffmans.dk 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lothar,

Du er velkommen til at kontakte mig telefonisk, 31 16 39 30 så kan vi drøfte nogle muligheder,
jeg er fra lokalområdet, og kører gerne en tur ud til dig, og får en uforpligtende snak over en kop kaffe.

Med venlig hilsen 

Per Eckert 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lothar

De berører to centrale områder i dit indlæg. 1) Din hjemmeside, 2) Den tilhørende markedsføring

Hjemmesiden: 

Hvis vi skal starte med din hjemmeside, så vil jeg give dig ret i at der er behov for forbedringer. Din hjemmeside er af ældre dato, det ses tydeligt. Du vil uden tvivl kunne konverterer flere af dine besøgende til henvendelse, med et mere professionelt indtryk herigennem. Her påtænker jeg især at du skal have løftet selve designet, men samtidig også set fokus på dine ydelser - gerne ved at visualisere disse. Du skriver under "haveservice" en masse ydelser - disse skal du have hevet mere frem i min optik. ingen tvivl om at en professionel gennemgang vil gavne dig meget. 

Nu er det let for mig at forslå dig at du skal have lavet en ny hjemmeside, da vi selv udarbejder disse. Til trods for at det nærmest virker for lagt, vil jeg anbefale dig at starte her. Jeg vurderer ikke at det på nogen måde vil kunne betale sig at arbejde videre fra det nuværende udgangspunkt. Vi udarbejdet som sagt professionelle hjemmesider på vegne af vores kunder. Du kan se et bredt udvalg af disse på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer. Vi har arbejdet med mange forskellige brancher - så du finder lidt af hvert :-) 

Jeg vil rigtig gerne tage en uforpligtende snak med dig herom - det kommer jeg til om lidt. 

Markedsføring: 

Når vi har udarbejdet din nye hjemmeside, så har vi en grobund for et godt sted at kanalisere trafikken hen. Nu er den store øvelse at finde de relevante medier for dig, samt lave en realistisk slagplan i forhold til dit budget. Som udgangspunkt vil jeg vurderer at du skal holde fokus på Google AdWords / SEO (Søgemaskineoptimering) og eventuelt Facebook annoncering. Årsagen til dette, er at disse to medier i grove træt repræsenterer hvert sit område. Google annoncering rammer de potentielle kunder der aktivt søge efter et behov, ex. "Havemand Bjerringbro" - hvorimod Facebook giver dig muligheder for at ramme folk i dit lokale område, som kunne være relevante. Eksempelvis en familie far med et parcel hus der bor i Silkeborg. 

Jeg giver dig gerne en gratis gennemgang af dine muligheder - eventuelt i forbindelse med udarbejdelsen af hjemmesiden. 

Så, hvad skal der potentielt ske nu? 

Hiv fat i mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et direkte kald på tlf. 69 69 11 34. Så kan vi starte med en snak omkring hvilke muligheder du måtte have, og hvordan vi eventuelt vil kunne lave en værdiskabende samarbejde i henhold til hjemmeside med efterfølgende markedsføring. 

Håber på at høre fra dig :-) 

Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 04:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Lothar.

Vil rigtig gerne hjælpe dig, fra en iværksætter til en anden, uden det skal koste noget. men du bliver nødt til at uddybe lidt bedre hvad det præcist er du skal bruge hjælp til :)

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Fra bjerringbro
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Hoffmans multiservice Skrevet kl. 12:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.. kunne være super lækkert... 

jamen i helhed er det hvordan jeg får mere trafik på vi hjemmeside,

hvordan jeg få mersalg via af min hjemmeside.

Og hvordan jeg får optimere min hjemmeside (jeg har selv lavet siden via af one's hjemmesideprogram)

Hvordan jeg kan kommer mere ud til kunder i de områder mit firma køre i.  altså målrette på de områder. 

på forhånd tak 

Lothar Hoffman

Hoffmans Multiservice 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan ligge opgaven herpå  http://www.amino.dk/freelancer/  så får alle en e-mail der er tilmeldt den kategori du ligger opgaven i derved er mange flere relevante der ser din opgave 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 11:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lothar,

Det er lidt blandende opgaver du har der - et par af dem har dog med hjemmesiden at gøre, så det holder jeg mig lige til;
Som et par andre brugere har nævnt, så trænger din hjemmeside til en kærlig (mere "professionel") hånd.
Baseret på det content/indhold du pt. har på siden, så kan du komme rigtig langt for 5000 DKK (faktisk langt lavere, men det kan ofte godt betale sig at betale den lille smule mere).
Det er utrolig få sider du har brug for og det skulle være relativt nemt og hurtigt at lave repræsentabel, flot og konverterende hjemmeside.

Angående trafik, så kunne AdWords eller SEO uden tvivl bringe målrettet trafik til din side. Jeg kunne forestille mig at konkurrencen i søgemaskinerne ikke er så hård for din branche (haveservice, hækklipning osv.), specielt ikke hvis du målretter din indsats på Bjerringbro og omegn.

/Ole Kristoffersen

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)