Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside.. hvad kan vi gøre bedre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad kan vi gøre bedre/anderledes? og hvad fungerer godt? Nogle input?

www.beautypilot.dk



Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det virker som et gennemført koncept, siden appellerer til os kvinder. Jeg har umiddelbart ikke noget kritik andet end forumet virker lidt dødt? Måske nogen med den ekspertise kan hjælpe jer med det.

Held og lykke med det!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

få noget mere tekst på forsiden der er optimeret , det behøver ikke vildt meget bare du optimere teksten lav alle overskrifter en gang h1 og i stedet for bare alm tekst lav så alle same kategorier h1 og teksten optimere mere hvis bruger h3 og h4  , derved kommer du nemt op på 500 ord optimeret tekst bare forsiden 

siden mangler en xxl site mape , jeg vil anbefale både en google site mape og en manuel site mape

kun velkommen titlen ikke meget sigende omkring siden lav den på 40-60 tegn og meta beskrivelsen på 120-160 tegn alle sider

jeg kan både tilgå dit website via http://www og http:// uden at der er lavet et 301 redirect til din fortrukne url. ellers taber du trafik google og har duplikat på siden 

få open graph på siden fordele i at dele siden og du bestemmer mere hvad der visses på facebook 

få google plus siden det hjælper i seo 

jeg vil anbefale cvr nummer fodnoten siden det øger troværdigheden på siden

jeg fandt lidt billeder der mangler titler al teksten var på alle de billeder jeg har tjekket

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Melfar Web Design Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes jeres side er ret flot, og den virker vældig indbydende. Farver og menuområdet virker rigtig godt.

Mikael kommer med mange guldkorn, som I med fordel kan arbejde med.

Jeg har også lige et par. Som sagt er siden flot, men der er et par problemer (efter min smag) og nogle lavthængende frugter i forhold til SEO.

1: Jeres pop up virker meget påtrængende. Måske kan den forsinkes eller bliver aktiveret af scroll eller andet.

2: Localization generer lidt. Hver gang jeg kommer ind på siden skal jeg lukke hele to pop ups. "Nej til localization" og "sluk popup" pyhhh alt det arbejde :o) winkwink

3: Jeg tror jeres font str. i cookie info er for lille til at overholde lovgivningen.

4: Apropos fonte. Jeres font er fin, men den er generelt lidt lille i forhold til hvor tæt og tynd den er. Særlig dropdown fonten.

5: Prøv at se jeres sider igennem her: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/Det ser lidt skidt ud, men mange af problemerne kan løses uden videre med et par plugins. Nå, jeg kan se det er en Joomla side. Så ved jeg ikke hvad der findes af tools.


God arbejdslyst.


Med venlig hilsen
Michael Glans
Hjemmesidestudiet.dk

Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode konstruktive svar.

jeres tilbagemeldinger er allerede sendt videre til vores programmør, med en lille opsang.

Det kan være jeg vender tilbage og beder om et nyt gennemkig når de har rettet siden. Det er godt med lidt kritik når man ikke selv er ekspert på området. Så jeg sætter stor pris på at i bruger jeres tid på at gennemgå siden.

SmileYes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)