Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til Import fra Japan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Jeg er på nuværende på undersøgelses stadiet mht opstart af egen virksomhed. Jeg har fundet PRODUKTET i Japan, men kender ikke til forretningsgangen i Japan, dvs jeg har ingen dør jeg kan banke på. Hvordan kontakter jeg denne Japanske producent, uden at blive sorteret fra? Jeg ved på nuværende ikke om de overhovedet har intensioner om at exportere. Er der nogen her som kan hjælpe med gode råd evt gerne forbindelser. håber på svar. Mvh ThomasAlbert 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er som regel ganske vanskeligt at handle med japanske firmaer, da de har en helt handelskultur som ofte kræver at de kander den de handler med eller at kender nogen som kender dig. udover de kulturelle aspekter, så er sproget også en stor udfordring, hvor mærkeligt det en lyder, så er det meget sjældent at nogen der er nogen i firmaet der taler engelsk, deres skriftlige engelsk er som regel meget dårlig eller ikke muligt. 

Jeg vil anbefale at du får nogen til at introducere dig til firmaer, det kunne være den danske embassade i Janpan eller Jetro i KBH (Japan External Trade Organization)

 

Hilsen

Ravn  

Fra Greve
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for dit svar og tror jeg kontakter Jetro.

Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Jetro.! 

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Lad os endelig høre om du fik noget ud af at kontakte Jetro.

 

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)