Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig underviser??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for et godt råd...

Jeg er folkeskolelærer - men har lyst til at blive selvstændig eneunderviser  - evt for børn, der trænger til et fagligt boost?. Børn med den ene eller anden problemstilling, som påvirker deres faglige niveau i folkeskolen.

Er der overhovedet grobund for sådan et tiltag - nogen, der har erfaringer? Fra kommune, skoler, hospitaler etc.

Venligst Michelle

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig her. Tror ikke virksomheden kører længere, hvorfor ved jeg ikke. Jeg mener, bestemt at der er at marked for undervisning af børn der har brug for at fagligt boost - og det er også noget forældre er villige til at betale for - Så det er bare at komme i gang :-) 

Held og lykke med det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Jeg tror, du - med din erfaring som skolelærer - er godt i stand til at finde ud af, hvad der mangler på markedet. Men det er også min klare vurdering, at der helt sikkert er et marked, eftersom flere børn (og forældre) kunne finde eneundervisning fordelagtigt. Du kan tage det med små skridt, hvis du ikke vil "satse hele butikken" i første omgang. Du kunne evt. holde fast i dit nuværende job, hvorefter du tilbyder noget eneundervisning om aftenen eller i weekenden? 

God vind.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)