Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop 1.6.1.1. - Guiden til succes 2016 med tips og tricks

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har for nogen tid siden ledt nettet tyndt for en guide over Prestashop som omhandler den helt almindelige gang i webshoppen med oprettelse af varer, og hvad der af følger. Der er altid en som har skrevet en guide, men sjældent finder man noget som er samlet et sted.

Nu er jeg efterhånden selv blevet så fortrolig med systemet, at jeg gerne vil hjælpe dem der ikke har prøvet så meget endnu.

Derfor har jeg lavet en brugsanvisning over de vigtigste ting man kommer ud for i den hårde opstart med en ny shop i Prestashop.

Den er blevet på lidt mere end 40 sider og kan downloades som PDF og så ligger den her http://a24.dk/content/79-prestashop-guiden-til-succes

Guiden er lavet ud fra mit daglige brug på min egen shop, så det er der fra jeg har hentet min viden. Link gerne til min guide, hvis i har lyst. Måske nogen kunne have glæde af den. Der er en lille smule om SEO men mest om backenden (bagkontoret). Måske kommer der mere hvis nogen synes det er interessant.

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej hvor skønt, jeg sidder netop og er i gang med at lære Presta shop at kende, og har indtil nu heller ikke fundet nogen særlig brugbar guide til at hjælpe.
Jeg vil kigge nærmere på din i aften, glæder mig til det Big SmileYes

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sender bare en mail hvis det er helt galt... :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin begynder guide til Presta som jeg også selv benytter mig af.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)