Har igennem 3 år haft 3 webshops med et enkelt brand. Ville tage flere nye varer ind, så for 2 måneder siden omdøbte jeg siderne til: www.cphbliss.dk, -.se, og -.com. Årsagen & logikken var, at det var 3 rigtig gode, velbesøgte butikker med flot konvertering, så nu ville jeg udvide universet og præsentere kunderne for flere fede ting. Alle redirects etc. er lavet, så juice ikke gik tabt og teknisk/seo skulle være top. Både .dk og .se er nogenlunde ok - men kun nogenlunde. For I forhold til før, er der væsentlig flere, der forlader kurv. Skrækscenariet er dog .com, der har tabt voldsomt i både traffik og salg. Er bange for, at jeg har smidt barnet ud med badevandet. Det mest mystiske er, at jeg har Adwords på .com og de gav rigtig godt før - nu har annoncerne ikke genereret ét salg i 2 måneder. Adwords fungerer fint på .dk og .se og genererer salg - men ikke så mange som før. Har ringet til Google Adwords og alt ser ud til at være sat rigtigt op. Er dette bare en lærestreg i, ikke at lave noget om, når det fungerer og er godt? Se, det er jo en både irriterende, indskrænket & ringe konklusion, men lige nu er det desværre dén, jeg tyer til, for jeg kan ikke finde flere væsentlige pointer. Tak til jer og god aften. Mvh Tine |
Hej Tine
Har der været andre ændringer såsom, ændringer i sortiment, priser eller nye konkurrenter på markedet? Har du ændret tekstindholdet? Har du ændret CMS?
Rent visuelt finder jeg din webshop ganske tiltalende. Den er overskuelig, og ganske moderne af udtryk.