Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil investorer gerne høre/vide når man præsentere sit projekt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke fordi jeg har nogle aftaler med investorer, men leger lidt med tanken om at prøve. Derfor overvejer jeg, hvad der er vigtigt

at fortælle i sin forretnings-plan. Måske der også var nogle investorer herinde der ville dele deres mest spurgte spørgsmål.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget vigtigt at lægge vægt på hvordan du regner med virksomheden skal tjene penge, og hvor hurtigt du kan begynde at skabe et revenue. 

Derudover skal du beskrive dit marked og finde ud af hvor stort det er. Du skal herefter udfra et estimat prøve at finde ud af hvor stor markeds andel du regner med at skabe samt hvor hurtigt du regner med at skabe den. 

Kom også ind på hvordan du vil komme ud til din målgruppe, hvilke kanaler du vil gøre dette igennem. 

Lav også en timeline som viser de milepæle virksomheden hár nået og hvilke fremtidige milepæle i regner med at ramme. Beskriv også en timeline af udviklingen af jeres produkt hvor du kommer ind på hvad investeringen skal bruges til. Herefter er det en god ide at vise en timeline af året efter i launcher og vise jeres mål og lav nogle estimater på hvad i regner med kommer til at ske.

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Visioner - også økonomisk.

Og så vil ihærdighed - iderigdom og vedholdenhed altid være gode nøgleord -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)