Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, hvad kan vi gøre bedre?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt fair, at jeres indkøbspriser er højere end 10 DKK i f.eks. et supermarked. Så længe det er tilfældet, ville jeg nok overveje, om det ikke kunne betale sig for jer, at holde øje med tilbudsugen.dk og så selv handle ind i supermarkederne. Alternativt har jeg før været med til at lave aftaler med supermarkeder om, at vi konsekvent kunne hente energidrik til 10 DKK hos dem - uanset deres aktuelle pris.

Dog savner jeg et tilbud hvis jeg køber en hel kasse / ramme. Pt. er prisen den samme som ved én, og som der også bliver nævnt, står der intet let tilgængeligt om fragt, hvorfor jeg ikke ser nogen fordel i at købe stort ind hos jer.

Men ellers en pæn og nydelig hjemmeside

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Wenshoppen ser super fed ud, og det er fedt i de farver. 

Jeg synes, at I bør overveje at sætte lidt tid at læse til korrektur, eftersom det hænder sommetider, at der mangler komma osv. 

Det er selvfølgelig ´flueknepperi´ - opsummeret er jeg vild med siden!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

seo halter siden der står ikke tekst på forsiden der anbefales 500 ord , lav en grundige tekst overskrifter h1 og et par under overskrifter h2 og teksten siden h3 og h4 derved optimere teksten til google og tyk skrift ved vigtige tekst især dine kerne ord du søge optimere på.

husk gennemgå flere undersider også mere tekst især gerne 500 ord på alle blog indlæg og siden om jer 

husk titler og tags på billederne 

bedste at ved seo holde sig ved 60 tegn i overskriften i meta beskrivelsen og teksten meta 160 tegn mange sider er meget under de 60 tegn 

din side vil aldrig blive godt indekseret i det organiske resultat  når  det er muligt at  tilgå dit website både med http://www. og uden www.  derved masser af duplikat indhold på siden. 

du mangler google plus siden det er noget der rykker siden fremad i det organiske resultatet

få en google business side derved kommer i op nemt lokale søgninger på google  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)