Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere brugere på siden og på FB

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder lidt og tænker hvordan jeg får brugere over på min side, en side der er brugt marked, og vi har en FB side med knap 4000 likes, men vi kan ikke presse den højere op. Har ikke skrevet web adressen, for så er det jo reklame.

Skulle der ikke sidde en klog her ude, der kan dele lidt erfaring..:-)

På forhånd tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det, som du spørger om, er; hvordan I får flere likes på jeres Facebook? Korrekt?

Hvis ja, så er det et par måder. 

1. I kan vælge at købe annoncering på Facebook, hvor I - alt efter beløb - modtager x antal likes i den pågældende målgruppe. I kan både ´booste´ jeres side samt jeres opslag, så både side og opslag når ud til mange flere. Det er utrolig nemt at sætte op, eftersom Facebook guider dig hele vejen - både mht. til valg af målgruppe og budgettet

2. Så kan I vælge at lave en konkurrence - bemærk, at den selvfølgelig skal overholde Facebook´s konkurrenceregler: http://www.brandsite.dk/blog/facebook-konkurrenceregler/. Det kan være, at I kan arrangere et samarbejde med en anden virksomhed, der har et produkt, som henvender sig til samme målgruppe, som I gør. Hvis i f.eks. henvender jer til fodboldspillere, kunne det være relevant at lave en konkurrence, hvor præmien er nogle fodboldstøvler. Hele ideen med at lave en konkurrence på Facebook er, at folk liker og (måske) deler konkurrencen, som vil give jeres side opmærksomhed - på dette punkt er Facebook en slags ´positiv trojansk hest´, som nemt spredes til andre. 

Du skal være velkommen til at sende mig webadressen, så jeg kan kigge lidt rundt og muligvis finde på flere ideer - who knows?

Jeg håber, at jeg har forstået dit spørgsmål, og at jeg kunne hjælpe - fortsat god aften! :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har god hands on erfaring med hvordan man laver en konkurrence så den overholder reglerne og når ud til flest mulige :)

Det er dog ikke noget jeg lige deler ud af gratis :) Du er velkommen til at skrive til mig hvis i vil have hjælp til en konkurrence-opsætning. (Kun opstart er nødvendig, så kan i styre det selv)

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:
Du skal være velkommen til at sende mig webadressen, så jeg kan kigge lidt rundt og muligvis finde på flere ideer - who knows?

Kan ikke sende dig en PB men det er bazen.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet siden nu.

Må jeg bede om din mail - så kan jeg evt. kontakte dig der? 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

info@salgservice.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)