Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forside: billeder m/u indramning?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slideshow på forsiden af min shop: Photo2Me-Portrait2U.com

Er det bedre at fjerne indramningen omkring tegningerne til højre, og bare have rene tegninger i slideshowets højre side dér?

Tak for din mening. 

Vh Martin

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

martinve:

Jeg har slideshow på forsiden af min shop: Photo2Me-Portrait2U.com

Er det bedre at fjerne indramningen omkring tegningerne til højre, og bare have rene tegninger i slideshowets højre side dér?

Tak for din mening. 

Vh Martin

Jeg synes indramningen er fin at have fordi det ofte er sådan folk vil bruge en tegning (altså indrammet), synes dog ikke så meget om sidens design.

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.
Ps. Hvad er det i sidens design du ikke bryder dig så meget om? På forhånd tak for svar også hertil ...
Vh Martin

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

martinve:

Tak for svar.
Ps. Hvad er det i sidens design du ikke bryder dig så meget om? På forhånd tak for svar også hertil ...
Vh Martin

Det kan siges rimelig kort at det virker som om der ikke er tænkt over hvorfor de forskellige dele af siden er som de er.

Mere uddybende, så matcher farverne ikke i hinanden (en skrigende bestilling knap) blå farver på resten og så en farve grå copyright tekst (som næsten er ulæselig selvom den er 15pX), en anden grå til teksten og sort menu tekst.

Derudover så brugen musten som baggrund til menu virker som om siden er lavet i 90'erne og samme med header / footer, et kurv icon der ligner noget fra paint og flag ikoner som er slørede.

Meget blandet stil på sidens design og det der fylder mest på forsiden er tom plads og ikke dine produkter og informationer om dem.

En ting jeg lige opdagede. Du har en FAQ som er fyldt med lækker information. Hvorfor gemme det væk. Du skal vise dine tegninger og fortæller om dig på siden, ikke skjule det i en FAQ. Mere tekst vil være en rigtig god ide.

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for detaljeret respons ☺

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten forsiden især alt for kort hvis ønsker lidt besøgene google lav der en god gennemarbejdet tekst på mindste 500 ord , husk en overskrift h1 og underoverskrift h2 og teksten h3 og h4 derved optimere teksten bedre 

gennemgående er siden meget lidt tekst om jer savner jeg især en del mere om dig og lidt nyheds blogging vil være god ide , ved ønsket flere besøgene fra det organiske søge resultatet.

generelt mangler siden meta beskrivelsen ideel er 60 tegn meta overskriften og meta beskrivelsen maksimalt 160 tegn  

siden mangler facebook del knap og den har heller ikke google plus på siden 2 ting der også godt for SEO.

Billedere mangler titler og tags det hjælper også på optimering på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons ☺

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det med at indramme billedet ser rigtig godt ud. Jeg vil - som udgangspunkt - synes, at de fleste folk, der modtager en tegning fra dig, de vil printe den ud og hænge den op eller stille den på skrivebordet. 

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentar ☺

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)