Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress - Visual Composer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg Ø
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Jubolight.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag Amino,

Jeg er løbet ind i lidt problemer, med wordpress eller plugin'et visual composer. da jeg startede med WP, kunne man indsætte alt muligt på ens sider, med dette plugin, men nu kan jeg ingenting?? - Har tilmed købt Visual composer, men det virker stadig ikke?

ER der andre der har samme problem, og/eller ved hvad man skal gøre?

Håber meget på hjælp.

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du for nyligt opdateret WordPress til den nyeste version, (som du burde), min kollega havde et par kunder hvor det gav problemer med deres udgave af visual composer, den er således ikke kompatibel med nyeste udgave af WP, der findes dog en opdatering til den som gør den kompatibel :-) du skal bruge nyeste version.

Fra Aalborg Ø
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Jubolight.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar, det hele burde være opdateret.. ? men virker stadig ikke, kan du hjælpe? :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

tak for svar, det hele burde være opdateret.. ? men virker stadig ikke, kan du hjælpe? :)

Jeg kan hjælpe dig hvis det er. Du skriver bare til mig hvis det er via min side https://dicm.dk/kontakt

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi har også haft nogle kunde med lignende problem efter seneste opdatering. Min kollega fiksede det så vidt jeg husker forholdsvis let, smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis han lige skal kigge på det :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)