Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksperiment. - Du får 10% af min omsætning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vojens
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Fra  CodeByProxy.com Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har forregnet mig, så jeg har et tilbud til jer.

Vi er et softwarehus, der primært fokuserer på Magento webshops, og specialudviklede løsninger.

I Juli & August har jeg 100 timer pr. md. ledig hos en af mine dygtige Magento udviklere.

Jeg giver 10% af den omsætning du kan finde til mig for første måned og 5% fremadrettet. 

Vi sælger timerne i klumper af 10 timer og timeprisen ligger imellem 250 Kr./t og 350 Kr./t

Timerne sælges altid med projektledertimer tilknyttet på mellem 600 Kr./t og 1200 Kr. /t 

Tilbuddet gælder kun Magento timer. 

Køber kunden f.eks. 50 timer koster det i alt 21750 Kr. /md. for kunden og du får så : første måned 2.175 Kr. og de efterfølgende 1.088 Kr. som tak for hjælpen.

Køber kunden 100 timer koster det i alt 37.000 Kr. / md. for kunden og du får så : 3.700 første måned og 1850 de efterfølgende.

Skal du selv bruge timerne til at få rettet op på din egen Magento, eller til en Magento webshop, så får du naturligvis bare tilsvarende i rabat.

Kontakt gerne på PB eller på telefon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for lidt.

Du skal op i 25-50 %, til sælger, for at jeg kan tage det seriøst.

Fra Vojens
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Fra  CodeByProxy.com Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, sådan er det for traditionelle IT bureauer hvor prisen så til gengæld er alt for høj for kunden.
10% er en super deal.

Hvis jeg lægger 1000 Kr. oven i timeprisen, så var der penge til at give dig det du beder om, men så er prisen ikke længere interessant når man vil være de bedste og billigste.

Men okay - Kan du overbevise nogen om at de skal betale mere end vores pris, så får du simpelthen bare det oven i.
10% for de første som jeg giver, og 100% for det efterfølgende. - go go go. :-)



Side 1 ud af 1 (3 indlæg)