Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress prisliste - Overskulig og pæn, eller ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overhovedet ikke tilpasset farver eller lign til mobilen endnu. Jeg er også i tvivl om jeg kan lave pris listen om så det bliver tilpasset mobil, så bliver den nok desværre tilsvarende mindre på computeren. Jeg tjekker det lige med min iPhone 5s, hvis jeg ligger telefonen ned så er det okay, men jeg kan godt se problemet når det er oprejst. 

Tak for input. :) 

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at lave logo som .svg i stedet for .png (Fredericiafotograf.png).

Logo.svg ser 100 bedre ud end Logo.png :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Melfar Web Design Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg synes din side bevæger sig i en rigtig flot retning, og dine prislister informerer egentlig fornuftigt nok. Men lige lidt konstruktiv feedback:

1: Måske skulle du have tillæg stående lidt mere isoleret.
2: Din overskrift font virker ikke så godt med understregning. Måske kan du fremhæve med bold eller forstørre fonten lidt.
3: Tror jeg ville bruge den samme font til overskrift og tekst. Eller i det mindste bruge en sans-serif font til begge.
4: Det stikker lidt i øjet at du bruger forskellige lister på portræt og bryllup.

Helt overordnet synes jeg ikke at listerne passer så godt ind i dit "fuld-bredde" look. Det ville være flot hvis du kunne centrere tingene lidt mere. Kunne du måske med fordel bruge de priselementer der er en del af Avada temaet? http://demo.theme-fusion.com/

Selvom du kun spørger om din prisliste, kan jeg ikke lade være med at bemærke et par småting, der måske kunne hjælpe dig. Jeg ved godt du er midt i arbejdet :o).

1: Er det midlertidigt at dit galleri er din homepage? Jeg synes dine fine headerbilleder kunne bruges på din forside til at indlede lidt lækkert, inden du viser dit fotoarbejde.
2: Din menufont forsvinder i mørke headerbilleder.

Håber du kan bruge det til noget.


Med venlig hilsen

Michael Glans
Hjemmesidestudiet.dk

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Dejligt at høre jeg er på rette spor, jeg er i fuld gang med det sidste. Også kommer alt tilretningen selvfølgelig. 

1: Jeg har prøvet at lave lidt mere mellemrum mellem de to tabeller, du kan også se der er to forskellige varianter, hvilken en syntes du jeg skal vælge?
2: Hm, jeg har faktisk selv tænkt på det, men det er som om når jeg prøve at gøre den en smule støre, så bliver alt tekst bare lidt støre, men jeg må prøve at kigge på det igen.
3: Det vil jeg prøv at se om jeg kan få rette op på. Det havde jeg slet ikke tænkt på, men kan være du har ret i at det vil være pænest.
4: Hvad tænker du på? Jeg syntes ikke umildbart jeg vil kunne lave den ens, da man under bryllup skal uddybe hvad en pakke indeholder, men tabellen er da stadig den samme.

1: Det er ikke en midlertidig homepage jeg har lavet, det er sådan som jeg tænker den skal se ud. Jeg syntes ofte en forside kan være spild plads, i hvert fald er jeg blank for hvad min forside skal indeholde. Jeg syntes netop det er fedt at man kommer direkte til et galleri, da man selvfølgelig skal se om fotografen er prisen værd mm.

2: Jeg har lagt mærke til det, du tænker på bryllupsbilledet, ikk? Jeg må se om jeg kan finde et andet billede fra fra gemmerne som gør sig bedre.

Mange tak for din respons.  

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Melfar Web Design Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Så kan jeg bedst lide bryllups listerne. Der er mest ro over det hele, når kolonnerne står over hindanden.

Mht. fonten. Er begge fonte "paragraph"? Måske hvis du gør overskrifterne til H2,3 eller 4? Så fortæller du også Google en smule om hvad der er vigtigst på siden. 

Forsiden er jo bare et design valg. Men hvis du starter med et rent galleri fratager du dig selv muligheden for at få noget SEO ind på din vigtigste side. Hvis du kan klemme 3-400 ord ind centreret om et godt søgeord/sætning, hjælper du dig selv godt på vej. Måske kan du lave en overskrift med en lidt længere "appetitvækker" underoverskrift. Under galleriet kunne du have noget mere brødtekst, evt. i forbindelse med nogle iøjenfaldende "blurbs" eller anden tekst. Dit Avada tema har masser af den slags.

Dit logo og din menu fungerer rigtig godt med et baggrundsbillede. Den hvide baggrund kvæler det hele lidt. Prøv evt. at lave en hurtig testside med dit konfirmationsbillede eller den gravide kvinde ovenpå dit galleri, med over/underoverskrift ovenpå billedet som du har på prisliste siderne. Det giver et lidt bedre snapshot af hvad du kan. Din kunde vil ubevidst også gerne se lidt design lir når de lander på din side. På den måde kan du give dem en hurtig fornemmelse af din smag for komposition. Og bare rolig, folk skal nok finde dit portfolie :o). Det er det de kommer for at se.

To extra tips:

1: Jeg savner et home, hjem eller "Start her" menupunkt. Men det afhænger naturligvis af hvad du ender med som forside.

2: Der er lidt grums i alpha kanalen på dit logo. Det ses tydeligt på bryllup prislisten.


Nå, det var nok brok fra mig. Det er jo så let at se ting med friske øjne :o)

God arbejdslyst.

Mvh.

Michael Glans
Hjemmesidestudiet.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg synes, at det bliver meget overskueligt, eftersom du har delt det op i tabeller. 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun dejligt med et frisk pust, man kan godt se sig lidt blind på nogle punkter. :-) 
Nu skal jeg forsøge om jeg kan skrive en fornuftig tekst om mig selv / Fredericia Fotografen, det må jeg indrømme jeg altid har svært ved. ;) 

Men jeg vil prøve at tilpasse siden lidt, også skal jeg nok have lidt feedback igen. :P 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael du virker som en der kender Avada, ved du hvordan man ændre sprog på kontakt siden som er integreret med Avada? :-) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Melfar Web Design Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg vil nærmere sige at jeg kender til Avada. Jeg synes det ser flot ud, men det er lidt for shortcode tungt til min smag. Jeg foretrækker en mere visuel pagebuilder.

Hvis temaet ikke skifter sprog med dit WP sprogvalg er Dansk nok bare ikke understøttet. Du kan evt. selv lave oversættelser i temaets .po fil med f.eks. poedit ► https://poedit.net/

Hilsen Michael

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)