Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, min forsendelse er blevet taget i tolden

Side 9 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Arguins:

Kan du henvise til den konkrete sag?

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tambou.dk:

Arguins:

Kan du henvise til den konkrete sag?

Præv og se om du ikke selv kan finde den indenfor 2 min.

Jeg forlader også denne tråd, da den ikke er konstruktiv længere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

argiuns: Altså en påstand du ikke kan bevise - hvor konstruktivt...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Tambou.dk:

Det er nok de færreste advokater, der vil gå i retten uden beviser - og det er nok de færreste klienter, der vil betale en advokat for det.

Denne sag kommer aldrig i retten, hvis han nægter ethvert kendskab til den.

din påstand er jo klar - jeg og ganske mange med erfaring i hvordan det håndteres er at indiciet er mere end stærkt nok - og han vil ryge i retten ved at nægte - men han må jo vælge at følge lige det råd han vil. 

Du optræder som at du har erfaring og jura viden - men påstand er, at du er en forvirret en - en troll 

vh´John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Han vil ikke ryge nogen steder ved at nægte ethvert kendskab til pakken. En anden kan jo have bestilt i hans navn.

Det der vil ske er at Post DK vil returnere pakken, hvis afsenderen har betalt for den service - alternativt vil de destruere pakken.

Vores trådstarter vil ikke høre mere - hverken fra LV, Skat eller Post DK, for ingen af disse har en sag når trådstarter nægter kendskabet til pakken.

Du har tilsyneladende ingen konkret dokumentation til at mene det modsatte, siden dit bedste udfald er et personligt angreb - fri os fra dine fornemmelser, dem kan trådstarteren ikke bruge til noget som helst.

Det er rigtigt at vi ikke kan handle på trådstarterens vegne, men det må være rimeligt at han på dette forum kan få et overblik over de muligheder han har at vælge imellem.

Bid mærke i at ingen har kunnet dokumentere at mit råd vil få nogensomhelst konsekvenser for trådstarteren - men det flyver med påstande...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt dokumentation - øverst side 4

http://www.dhl.dk/content/dam/downloads/dk/express/da/shipping/dhl_express_miniguide_duties_taxes_dk_da.pdf

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tambou.dk:

Han vil ikke ryge nogen steder ved at nægte ethvert kendskab til pakken. En anden kan jo have bestilt i hans navn.

Det der vil ske er at Post DK vil returnere pakken, hvis afsenderen har betalt for den service - alternativt vil de destruere pakken.

Vores trådstarter vil ikke høre mere - hverken fra LV, Skat eller Post DK, for ingen af disse har en sag når trådstarter nægter kendskabet til pakken.

Du har tilsyneladende ingen konkret dokumentation til at mene det modsatte, siden dit bedste udfald er et personligt angreb - fri os fra dine fornemmelser, dem kan trådstarteren ikke bruge til noget som helst.

Det er rigtigt at vi ikke kan handle på trådstarterens vegne, men det må være rimeligt at han på dette forum kan få et overblik over de muligheder han har at vælge imellem.

Bid mærke i at ingen har kunnet dokumentere at mit råd vil få nogensomhelst konsekvenser for trådstarteren - men det flyver med påstande...

Meget kort; du opfordrer OP til at lyve sig ud af det han har rodet sig ud i.

Det er sgu ikke i orden.

Stop dig selv inden det bliver for pinligt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tambou.dk:

Han vil ikke ryge nogen steder ved at nægte ethvert kendskab til pakken. En anden kan jo have bestilt i hans navn.

Det der vil ske er at Post DK vil returnere pakken, hvis afsenderen har betalt for den service - alternativt vil de destruere pakken.

Vores trådstarter vil ikke høre mere - hverken fra LV, Skat eller Post DK, for ingen af disse har en sag når trådstarter nægter kendskabet til pakken.

Du har tilsyneladende ingen konkret dokumentation til at mene det modsatte, siden dit bedste udfald er et personligt angreb - fri os fra dine fornemmelser, dem kan trådstarteren ikke bruge til noget som helst.

Det er rigtigt at vi ikke kan handle på trådstarterens vegne, men det må være rimeligt at han på dette forum kan få et overblik over de muligheder han har at vælge imellem.

Bid mærke i at ingen har kunnet dokumentere at mit råd vil få nogensomhelst konsekvenser for trådstarteren - men det flyver med påstande...

Du ved ikke, hvad pakken indeholder, og alligevel bliver du ved med de her råd. Det er ikke unormalt, at der er en kopi af betalingen med fra de her firmaer, dvs Louis Vuitton kan potentielt allerede være i besiddelse af dokumentation af betalingen!

Alligevel rådgiver du trådstarter til at lyve, således sagen bliver absurt dum, hvis LVs advokater har dokumentation for f.eks betalingen. For så stiger deres forligsbeløb, da de skal bruge længere tid på sagen, og fordi de allerede har fanget trådstarter i en stor løgn...

Det er ualmindeligt dumt at lyve, hvis man ikke kender alle formalier i sagen, da en løgn i retten ud over en den økonomiske betaling, også kan udløse 60 dage bag tremmer...

PS burde en person, som markedsføre sig som journalist ikke have en helt anden tilgang til fakta? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Thimsen,

Du skal ikke lytte til de folk der skriver at du kan se frem til en bøde på 130.000 eller hvad de nu skriver, de har tydeligvis ikke nogen indsigt i disse type sager.

Det der kommer til at ske, er at du får et brev hvor der står hvem der er den danske repræsentant for LV, og derefter får du valgmuligheden om de skal destrueres eller om du vil køre et retslig efterspil, jeg ved dette da jeg selv er partner i et større dansk advokat firma som beskæftigere sig med sager som disse.

det bedste du kan gøre, er at lade dem destruere dette, og så slipper du med en advarsel, men næste gang så falder hammeren, så jeg vil råde dig til at passe på mht store brands som LV, men dk er en af de lande hvor det ikke er ulovligt at eje kopivare, men det kan være ulovligt at sælge dem eller importere med henblik på videresalg, men så skal de kunne påvise denne påstand, og det vil kræve et større juridisk arbejde, og jeg kan garantere dig at der er meget større fisk at tage fat på, så du kan være ganske rolig, men du må se de 3.800 kr. som værende tabt.

MVH

VK 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

venturecapitalist:

jeg ved dette da jeg selv er partner i et større dansk advokat firma som beskæftigere sig med sager som disse.

Velkommen hjem fra Caribien, fristes man til at sige.

Er dog noget overrasket over at du fornyligt følte dig nødsaget til at komme med et skattemæssigt spørgsmål her på Amino. Der burde være nogle kvalificerede medarbejdere i dit eget større advokatfirma der kunne svare dig på det spørgsmål.

Der er ikke givet noget kvalificeret svar i denne tråd, hvor trådstarter er blevet oplyst om at han skal begynde at sælge ud af arvesølvet. Derimod er vedkommende blevet bedt om at afvente næste skridt, fremfor selv at opsøge rettighedshaver.

Det er muligt at trådstarter intet hører fra LV eller deres advokater, derfor skal han afvente.

Skulle der komme et erstatningskrav fra LV, ja så må trådstarter forvente et betydeligt, men stadig overkommeligt krav, som vedkommende må forsøge at få forligt.

Side 9 ud af 11 (102 indlæg)