Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af tekst forfatter med erfaring på legetøj, babytøj og udstyr?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en tekst forfatter med erfaring indenfor seo, og vigtigst af alt kender til vores niche, gerne en forældre med ekstra tid på lommen, hvis sådan nogle findes :-) 
Opgaven lyder på:
Du skal skrive kategori beskrivelser på min hjemmeside www.kinderlee.dk

På hver categori skal der være top beskrivelse ca 120 ord, og bund beskrivelse på ca 500-1000 ord.
Du skal være god til at skrive tekster, og din tekst skal være let læseligt.

Et eksempel kunne være:
http://www.kinderlee.dk/babyudstyr/autostole

Der er ikke tale om de store penge, og en stavefejl eller 2 gør heller ikke det noget. Tænker du dette kunne være et fedt fritids job, for den rigtige person.
Så søger en person med tekst forfatning som hobby, og som kunne tænke sig at tjene en skilling på det.

Håber i kan anbefale nogen, eller måske sende mig videre til et sted hvor jeg kan finde den rette person.
Hvis i kender nogen så er det meget vigtig for mig at person selv har børn, eller på anden måde kan beskrive børne relateret produkter grundet anden erfaring.

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi jeg, eller mit team vil byde ind på opgaven, men et lille vigtigt tip: Det er ikke længere godt nok, at have hovedparten af teksten "below the fold". Google prioriterer i mindre og mindre grad de tekster man først kan se når man gør noget (scroller, klikker "vis mere" eller en som ligger bagved skjulte tabs. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Ikke fordi jeg, eller mit team vil byde ind på opgaven, men et lille vigtigt tip: Det er ikke længere godt nok, at have hovedparten af teksten "below the fold". Google prioriterer i mindre og mindre grad de tekster man først kan se når man gør noget (scroller, klikker "vis mere" eller en som ligger bagved skjulte tabs. 

Men hvis vi tager produkttekster, er de så bedst de står over eller under kategori produkterne? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ike helt sikker på hvad du mener. Kan du forklare lidt nærmere?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

jeg er ike helt sikker på hvad du mener. Kan du forklare lidt nærmere?

Fx https://www.gearexperten.dk/droner om kategoriteksten skal være over eller under produkterne (Er der en forskel)

Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det burde der ikke være, du kan se her på min side http://www.kinderlee.dk/ jeg bruger en kort title foroven f.eks på 120 ord omkring hvad du kan finde på siden, i dette tilfælde forsiden, som er mere genereseleret omkring hvem vi er, og så koncentrere jeg mig om mit content forneden legetøj - babyudstyr mm. Ligesom dig.

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)