Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adresseændring på ejer (Som står under Ejerforhold på virk.dk)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 10. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Soul Healing Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg håber en her kan hjælpe mig :)

Jeg har googlet og søgt, men forgæves, efter hvordan jeg får rettet min adresse, som står på mig som ejer af virksomheden. Jeg har været på det offentlige erhvervsregister, på ejerbog, men der kan jeg ikke ændre min adresse.

Når jeg åbner fanen "Ledelse, revisor, ejerforhold og tegningsregel" under enhedsvisning på cvr.virk.dk, så står jeg oplyst med en 10 år gammel adresse, som er fra et tidspunkt hvor jeg ikke ejede nogen virksomhed.

Jeg har et problem nu, da jeg skal have oprettet en virksomhed i banken, til en nemkonto, men fordi jeg står med en gammel adresse derinde, så kan banken ikke oprette kontoen.

Hvor ændre jeg adresse på mig?

og er der nogen der ved, hvordan den er kommet der ind, med fejl adresse, til at starte med?

Takker på forhånd mange gange og ønsker jer en god weekend

Mange hilsner

Lise-Lotte

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til Erhvervsstyrelsen og få dem til at rette det.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Ishøj
Tilmeldt 10. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Soul Healing Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, takker Yes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder lidt "underligt". Det kan da være styrelsen vil skifte din adresse - men hvad er dog problemet? Banken vil ikke oprette en konto til hvad?

Er det et IVS som jeg formoder?

Er du ejer men ikke direktør? (hvor du jo kan ændre direktør adresse) 

Stifer kan du ikke som sådan ændre  adresse på men det må banken da let kunne se bort fra - Du kan jo dokumentere hvem du er

Er du EJER med ikke direktør og det er den offentlige ejerbog der alene står galt, så kan du da ændre alt - inkl adresse ved at logge på og ændre ejerbogen, men at banken skulle kræve det forstår jeg ikke helt

Hvis du er ene ejer - så kan du ændre hjemstavnsadresse for selskabet (skal gøre det ved at logge på virk.dk) så den passer med der du driver det fra nu, men at en bank skulle undre sig over, at en stifter, der har stiftet noget for mange år siden står med gammel adresse - lyder som noget misforstået.

Jeg tror ikke jeg forstår, hvad det er styrelsen skal ændre for dig som du ikke selv kan, og tror ikke de står i kø til opgaven uden selv kan med nemID

Både dit IVS holding og din enkeltmands står til Kraghaven (som jeg tror er din gamle uden at gå videre ind i det) og du kan ændre det for direktør i virk.dk med nemID og i offentligt ejerregister ligeså for dit IVS mens du kan ændre hjemstavn for begge samme sted - 

Ellers give en revisor eller Thomas lidt for at klare det for dig med revisor adgang - Jeg tror ikke styrelsen ændrer det for dig

(hvis det er det holding jeg går ud fra det er, håber jeg, at du har overvejet at du virkeligt behøver det - for i forhold til din enkeltmands gør du jo ikke, og det koster jo at have et IVS i lovpligtig forsikring, bank, regnskab osv)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)