Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtfirma har ødelagt produkt, hvor lang reklamation ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har et fragtfirma som står for vores levering af borde.

Da bordet bliver leveret til vores kunde, har de håndteret det helt forkert, og stellet er gået i stykker.

De påpeger at der på deres hjemmeside står, at man skal reklamere indenfor 24 timer, og da jeg ikke har gjot dette, da jeg afventede billeder fra kunden, så vil de ikke imødekomme nogen form for kompensation.

Er der nogen der kender lovgivningen på dette område, og hvad er min ret som virksomhed ift. at kræve reklamation på en fejl fra deres side?

Mvh

Christian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt vil godset  være fragtet efter reglerne i NSAB (Nordisk speditørforbund almindelige bestemmelser),  De nyeste regler er NSAB2015.

Har du meget eller dyrt gods du sender, vil jeg anbefale at du selv tegner en transportforsikring, den kan tegnes som en generalpolice som gælder et helt år.

http://www.dasp.dk/side/nsab-2000-2015 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

De 24 timer fragtfirmaet har på deres hjemmeside, tror jeg ikke gælder, fordi der ikke er truffet en aftale mellem parterne herom ( aftalen skulle du have accepteret ved underskrift/tilkendegivelse). Du skal kræve erstatning, og hvis fragtfirmaet nægter, må du have fat i en advokat

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)