Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig Media Projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med en drøm om, at udvikle et site/univers i kontrast til de sociale medier.

Forstillingen om en anonym/delvist anonym profil, hvor man kunne måle sin personlige performance på forskellige niveauer. Fra de sociale, familiære, personlige og professionelle aspekter, i relation til ens personlig profil, mål og nuværende standpunkt. (På samme måde som der er sites/apps som måler sportslige præstationer ex. Endomondo)

Der skal hentes og lagres en hel del information, via datamining, API tilknytning, samt via vort eget API. Mine første luftige tanker er gået i retning af at videreudvikle på noget eksisterende Open Source, som har potentialet til at kunne tjene dette formål.

Som udgangspunkt er jeg interesseret i, at se om der er andre der tror på sådan et projekt. Hvis der er flere er det bare fint, jeg tænker designer, habile web-udviklere med erfaring på forskellige niveauer.

Økonomi: Vi må være overlegne på det kreative plan og som udgangspunkt, lave noget vi kan se os selv benytte. Hvis projektet viser sig, at bære tegn på at kunne blive en success, danner vi et selskab med ligeligt fordelt ejerskab og en relativt flad lønstruktur. Hvorefter den skal have fuld pedal..

Med venlig hilsen

Rune :) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)