Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej min lejlighed i Los Angeles denne sommer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Min kæreste og jeg bor i Los Angeles, og da vi er i Danmark (eller andre steder i Europa) i juli og august, vil vi høre, om der er nogen herinde, der vil på ferie eller skal arbejde i Los Angeles i den periode og leder efter en lejlighed.

Vi lejer den ikke ud for at tjene penge på den, men kun for at dække vores udgifter på den, da vi sagtens kan finde på sjovere ting end husleje at bruge vores penge på.

Så hvis du - ligesom os - altid har drømt om at bo i USA, har du muligheden for at afprøve den amerikanske drøm over sommeren. Vores lejlighed ligger lige overfor et Regus kontor, så der er god mulighed for at få arbejdet, mens du nyder fantastiske Los Angeles.


Så er der nogle af jer, der har lyst til at tilbringe en sommer i LA, så kan I altså leje vores lejlighed meget billigere, end hvad der kan findes på Airbnb og Hotels.com. Især i den periode af året.

Lidt om vores lejlighed: 

70 kvm stor, lys lejlighed med trægulv.
Walk-in-Closet og bad med badekar
Stort, åbent køkken
Fantastisk bygning med privat fitness, stor pool og jacuzzi
2 min fra metrostation med direkte connection til Hollywood Blvd
Starbucks, Jamba Juice, Chipotle, Panda Express, Panera Bread, Coffee Bean og Domino's lige i nærheden
Altid fantastisk vejr og høje Cali palmer!

Lejligheden ligger i det hippe NoHo Arts District, og man kan være stort set alle de cool steder på en halv time med bil.

Huslejen er 15.000 pr. måned. Vi håber på, at vi kan finde nogen, som gider leje den for en hel måned eller to, hvis det passer ind.

Herudover skal I selvfølgelig have nogle flybilletter, og jeg vil anbefale Norwegian, som har en masse billige flybilletter, og de flyver direkte fra København til LAX. Det kan klart anbefales, at man vælger et direkte fly, så man ikke skal bruge sin energi på at skifte fly. Den tur har vi taget mange gange, og det kan anbefales.

Vi har en Queen size bed og en sovesofa, så der er potentielt mulighed for at fire mennesker kan overnatte her - dog er lejligheden åben, så den passer bedst til to mennesker.

Skriv, hvis I har interesse! Og del gerne. :) Det ville være dejligt, hvis vores fine hjem i verdens bedste by ikke skal stå tomt sommeren over!

PS: Jeg er 9 timer bagud i forhold til Danmark, så jeg svarer først i morgen, når jeg vågner. I kan bare skrive her eller sende en PM (privat besked) til mig på Amino. Så kan jeg sende mere info og vise lejligheden frem til interesserede.

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Hvor er det bare godt skrevet det der! :) Hvis jeg ikke allerede havde bestilt sommerferie, og at der var økonomi til det, så var jeg klart sprunget på! Godt gået....


Hilsen,
Caspar

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder ret fedt - såfremt du/I ikke kan leje ud i en måned - så er jeg interesseret. Jeg kan kontaktes for nærmere aftale på tbkrogh@hotmail.com

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bergmann Krogh:
Det lyder ret fedt - såfremt du/I ikke kan leje ud i en måned - så er jeg interesseret.

Super, det vil jeg have i tankerne. Hvor længe tænker du på. 14 dage? Jeg overvejer nemlig en anden mulighed, hvor jeg tager en snak med naboen, hvor hun kan stå for nøgler osv.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Caspar F:
Hvor er det bare godt skrevet det der! :) Hvis jeg ikke allerede havde bestilt sommerferie, og at der var økonomi til det, så var jeg klart sprunget på! Godt gået....

Mange tak Casper. Jeg siger jo altid til andre på Amino, at de skal prøve at forklare sig, da andre ikke ved, hvad man tænker. Så bliver jeg jo nødt til at gøre det selv Big Smile

Fra Hasselager
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk ide. Jeg er ærgerlig over, at jeg allerede har bestilt ferie - ellers var jeg klart sprunget på tilbuddet. Har selv boet i LA tidligere, og det kunne være godt at gense byen.Måske næste år - hvis du gentager successen :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

raller:

Fantastisk ide. Jeg er ærgerlig over, at jeg allerede har bestilt ferie - ellers var jeg klart sprunget på tilbuddet. Har selv boet i LA tidligere, og det kunne være godt at gense byen.Måske næste år - hvis du gentager successen :)

Det  er meget muligt, at vi gør det. Vores nuværende visum gælder i fem år, så vi har da et par år endnu i LA, inden vi skal fornye det eller skifte det ud med et green card, hvis alt gør godt. :D

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har måske fundet nogen til at komme i noget af juli måned. Hvis nogen herinde har lyst til at leje vores lejlighed i Los Angeles i august måned, er det stadigvæk muligt.

Det kan f.eks. være de første 2-3 uger af august.

Man er stadigvæk velkommen til at skrive her eller til mig personligt, hvis man hellere vil det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)