Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så mange tilbud på nettet med lav din egen hjemmeside 69,- til 199,- pr. mdr hvor man hurtigt kan lave egen hjemmeside. One.com - Vistaprint  m.fl tilbyder nemme hjemmeisider.

Jeg har brugt MONO.net en gang som var udemærket at arbejde i men dyr pr. mdr. Hvilken kan I anbefale som er nem at gå til og som helst skal kunne opgraderes til en webshop på senere tidspunkt. 

Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville vælge et af de billige Webhotel jeg har unoeuro.com det koster lige ved 10 kroner om måneden og er tilfredse med deres service og man kan nemt lave en Wordpress side men andre tilbyder også  hvor det er nemt at on click word presse .

du kan nemt oplade igennem brugerpanel Wordpress der er 2 plug in gode vil jeg mene der er gode wordpess shop plug in og det er WooCommerce og WP eCommerce

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lise

Det afhænger af hvor meget "Gør det selv kvinde" du er :-) 

Hvis du ikke har den store tekniske viden, men ønsker at stå for udarbejdelsen selv, så vil jeg anbefale dig at kigge imod løsningen som Dandomain, Mono.net, Wix.com osv. Fælles for disse løsninger er dog at du blot "lejer" din hjemmeside / webshop. Du vil altså altid have den løbende faste omkostning, samt været bundet fuldstændigt af den pågældende udbyder. 

Såfremt du kunne overveje en professionel løsning, vil jeg anbefale dig WordPress CMS. Du kan selvfølgelig godt selv gå i gang med at opsætte en WordPress løsning, men vil hvis du ingen teknisk viden har været udfordret. Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider og webshops i WordPress CMS. Du kan se et stort udvalg af disse løsninger her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

WordPress er super brugervenligt, og du kan uden problemer selv tage styrring efterfølgende i henhold til at opdaterer hjemmesidens indhold. Du kan ved implementering af WooCommerce opdragere til webshop når du måtte ønske dette. 

Du er velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, såfremt du vil høre lidt om mulighederne i WordPress. 

Uanset hvad håber jeg at du blev lidt klogere af mit indlæg :-) 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes wordpress er let og ligetil at gå til - iusær hvis du vælger et webhotel med 1-klik installation (eks Unoeuro.com) - Det er let at få hjælp til tekniske udfordringer, og så kan siden let udvides med en webshop senere.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er og om du selv ønsker at kunne lave din hjemmeside selv.

Men det jeg tror er det vigtigste at få kigget på er om den løsning du vælger passer til dit behov nu, og i fremtiden, det er træls hvis du allerede om et år føler du er nød til at skifte. 

Der er fordele og ulemper ved alle løsninger så du kan også med fordel prøve nogle forskellige af og se hvad du synes bedst om, det er en kilde til konstant frustration hvis den løsning du vælger er tung og langsom at arbejde med, og du bør kunne teste det gratis af de fleste steder.

Hvad skal du have på din hjemmeside for det kan være med til at gøre at jeg måske kan guide dig i den rigtige retning.

Det skal lige siges at jeg selv ejer NemmeHjemmesider.dk så det er naturligvis den løsning jeg kender bedst, men har prøvet mange forskellige løsninger igennem tiden.

Mvh
Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilsendte har kigget og kigger stadig... :-)
Hvad med one.com der kører med nogle moduler og VISTAPRINT - nogen der kender dem mht. hjemmeside/webshop

Jeg tænker at lave en hjemmeside til start som måske på et tidspunkt vil blive udvidet til en webshop.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lise Weise Krøyer :
Jeg tænker at lave en hjemmeside til start som måske på et tidspunkt vil blive udvidet til en webshop.

Så vil det være oplagt at vælge Wordpress + Woocommerce. One.com tilbyder one klik installation af WordPress, men der er mange andre. WooCommerce er et plugin til WordPress som kan bruges til web shop hvis du får behov for det senere.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,

Jeg vil lige tillade mig at smide et lille tilbud på udvikling af din hjemmeside.

Hos webleasing.dk leaser vi unikke hjemmeside løsninger ud, og hvis du ikke har de store funktionelle krav til siden, så kan vi designe en professionel side og programmere den for dig til 189,- pr. måned, og du betaler kun 1 gang om måneden, og det er inkl. fri mail og telefonsupport samt hosting

Skal du en dag have ændret noget indhold på din side, så sender du os blot en mail også er det klaret indenfor 2 timer. 

Du binder dig i 12 måneder, og efter de 12 måneder kan du købe siden fri og få den lagt over på dit eget webhotel, eller også kan du fortsætte leasing perioden i yderlig 12 måneder.

Kunne du tænke dig at høre mere, skal du være velkommen til at give os et kald på 71998799 eller sende os en mail på info@webleasing.dk også vil jeg give dig et kald.

Rigtig god dag!

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
Så vil det være oplagt at vælge Wordpress + Woocommerce. One.com tilbyder one klik installation af WordPress, men der er mange andre. WooCommerce er et plugin til WordPress som kan bruges til web shop hvis du får behov for det senere.

Jeg vil også anbefale WordPress, når du skal have en hjemmeside. Det er sandt, at du senere hen kan benytte WooCommerce og så lave den om til en webshop. Det skal dog lige siges, at et tema, som er lavet med WooCommerce i tankerne virker bedre, når du vil have en webshop. Det kommer også lidt an på, hvad du mener med, at du på et senere tidspunkt vil have en webshop.

Du kan altid få en webshop. Du kan f.eks. have en hjemmeside på hoveddomænet og så en webshop på et subdomæne eller sådan her: Ditdomæne.dk/webshop. Hvis du f.eks. har en firmahjemmeside, vil de fleste virksomheder stadigvæk gerne have denne mulighed, selvom de også har en webshop. Derfor laver de et punkt i deres menubar, hvor der står webshop, og på forsiden af deres firmahjemmeside indsætter de nogle af deres mest solgte produkter fra webshoppen. Der er masser af muligheder i den stil.

Hvis du vælger WordPress, har de fleste hostingudbydere one-click installation. Både One.com, UnoEuro.dk og Meebox. Ja sikkert også de fleste andre, men det er bare lige dem, som jeg har prøvet.

Du er altid velkommen til at sende en besked til mig, hvis du vil høre mere om dine muligheder.

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Bookanaut Vupea Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du er vant til one.com, ville jeg bruge dem igen. Brug dine kræfter på selve hjemmesiden. Det er vigtigst.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)