Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er drengerøv i jeres øjne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg skal bruge dette til et sjovt projekt - så jeg vil lige høre, hvad i syntes er rigtige drengerøvs vare, fx. chili, cover med damer, plakat med damer, chili pulver osv :)

Kh Nikolai

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker en playboy plakat?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pirelli kalenderen bør jo hænge i enhver drengerøvs garage (den hænger dog ikke i min).

Jeg ved ikke rigtig hvad chili har med drengerøve at gøre, jeg bruger chili i madlavning og føler mig ikke som en drengerøv af den grund. Hvis nogen har kaldt mig en drengerøv har det nok oftest været pga. biler.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

store pigebryster laver skøre ting og gerne farlige og gerne med hurtigt fart om det er bil eller cyklen så er der drøn på og man spiller højt musik , går i smart tøj og snakker om de piger man har scoret og drikker sig halvfuld hver weekend og har brugt alle pengene på byturene på 14 dage så må leve af havregrød resten af måneden og kvinden høre køkkenet til

man skal altid være bedre end de andre og man gør alt muligt for at imponeret pigerne

spiser pizza går ud med vennerne hænger ud og spiller smarte

sundheds drengerøv spiser ultra sundt dyrker masser af styrketræning og står og flexer muskler  i spejlet går i smart tøj der sidder ultra stramt praler med hvor meget de bænket presset og ja dyrker bryst og arme 3-4 gange ugentligt og har skide tynde ben men kæmpe brystkassen og arme så har de noget at vise og så er de solarium brune 

der findes også den tynde sexpacks på kur altid og løber på løbebånet så pigerne kan se en og så noget stramt tøj der viser og lige vise sundhed og nå ja lige ind til en aerobic time med læsevise piger i stramt tøj og småt tøj og kan overbeglo pigerne i det stramme svedig tøj  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)