Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af tema i wordpress.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebDirect. 

Ok tak for info. Jeg har spurgt en virksomhed om vi i samarbejde kan få min side op at køre, men det vil helst lave det hele selv. Jeg blev derfor i tvivl, om virksomheder overhovedet gør det i samarbejde med en, så man laver noget selv og de hjælper en, med det, man ikke er så stærk i. Men jeg tænker, at der må da være nogen, som gør det.   

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jonas.

Jeg har lige kigget på det link som du har sendt, og det giver ret god mening. Tak. Jeg kigger lidt videre. 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

http://amino.dk/freelancer sæt din opgave i udbud her, og beskriv så godt som muligt.. det koster ikke noget :) så kan du tage en vurdering herefter.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

PP87:
Jeg har spurgt en virksomhed om vi i samarbejde kan få min side op at køre, men det vil helst lave det hele selv. Jeg blev derfor i tvivl, om virksomheder overhovedet gør det i samarbejde med en, så man laver noget selv og de hjælper en, med det, man ikke er så stærk i. Men jeg tænker, at der må da være nogen, som gør det.   

"I samarbejde" betyder for en udvikler ikke, at man giver dem noget kode som de skal få integreret, mere, at man fortæller/viser, hvad man gerne vil have, og så laver de det selv. Hvis man er afhængig af at modtage vigtige komponenter fra andre, så kan der let gå rod i det hele og ting vil tage ekstra lang tid.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er jeg med på :) Ok jeg takker. Jeg tænkte bare, at man måske godt kunne lave noget selv og man så betalte andre til at lave resten, men hvis det går hen og bliver rodet, så kan jeg godt se, hvad du mener. 

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meal4U.

Jeg har fået et tilbud fra en dansk virksomhed, som skriver, at de gerne vil hjælpe mig med min side, de tager 5000 kr. ex. moms, men jeg ville være begrænset i forhold til valg af templates, men dette betød dog ikke, at jeg de templates der var at vælge imellem, ikke ville være pæne. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)