Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS udkast til din animationsvideo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Det kan være svært at komme ud over kanten med sin virksomhed og dets budskab, og derfor tilbyder vi i Webly at lave billig animationsvideo til de, der har brug for det. 

Som noget ekstraordinært tilbyder vi lige nu et gratis udkast til en speak - altså den tekst, der indtales og bruges som fortællerstemme. 

Det er ikke nogen nem opgave at destillere et budskab ned til noget, der passer ind i en animationsvideo på 1 minut.. 

Vent lidt med at nedgøre dette opslag for åbenlys reklame og hvad, man ellers kunne finde på. 

Tag i stedet imod tilbuddet - eller del det med en ven og hans virksomhed, som måske kunne have stor glæde af en animationsvideo. 

Dagens gave til dig - og dine venner :)

http://webly.dk/hvem-er-du/

Med venlig hilsen, 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rued,


Det lyder umiddelbart som et spændende tilbud egentlig? :) Kan jeg lokke dig til kort at beskrive hvilke programmer i animerer i? Dvs. Er det f. eks 3d animationer, eller noget a la flash?

- Vi er måske på udkig efter noget animations-video, i nærmeste fremtid nemlig :)

Og hvad med indholdet egentlig? Dvs. historien der fortælles? Hjælper i med brainstorming, eller står man for sådan noget selv?

Vh,
Meal4U.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey buddy, 

Vi animerer 2D videoer - mange kalde dem explainers - og du kender dem sikkert fra hjemmesider, Youtube reklamer, Facebook osv. 

Produktet afleverer vi i form af en .MP4 fil, som kan bruges alle steder. 

Historien, der fortælles er netop det, jeg her giver mulighed for at få et gratis udkast til :) Vi er nemlig selv rimeligt dygtige til at komme med speaket, hvis vi selv skal sige det ;)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rued,


Det er super! Jeg skriver lige til dig imorgen, og så kan vi lige banke hovederne sammen - Og se hvad der sker? :)


Vh,
Meal4U.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Alright - helt sikkert - det er du meget velkommen til. 

Mit nummer er 60146640 - mailen er rued@webly.dk, og ellers sidder jeg på Frederiksberg, hvis du har lyst til at komme forbi til en kaffe :)

Vi snakkes ved, 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)