Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tarm
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Deluxecovers Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa, jeg har siden http://www.deluxecovers.dk/ som jeg godt gad at høre nogle meninger om, eventuelt hvad der kunne forbedres.

Mvh: Bjørn

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Jeg kan godt lide temaet med det deluxe og by baggrunden. 

Jeg tænker at i evt kunne skrive lidt mere om jeres produkter, hvorfor er de unikke, er de produceret på en bestemt måde, er de custom made er det specialt kvalitet?

Få nogle flere anmeldelser på Trustpilot, så det ikke ser så mistænkeligt ud, at der 2 der har anmeldt samme tid.

Jeres slider åbner en tand for langsomt, når man klikker på dem.

 

Held og lykke med shoppen. :)

 

Fra København SV
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Fra  Bjerrum Ahlefeldt Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Udmærket side, dog et par ting jeg ikke finder optimale:

1) Din nyhedsbrev tilmeldings bjælke i bunden af siden er bredere end mit browservindue, hvilket gør det muligt at scrolle sidelæns. Sæt width til 100vw eller bare 100%. 

2) Baggrunden er til tider irriterende. Den springer meget i øjnene og fjerner fokus fra dine produkter. Prøv evt. med en mere neutral baggrund.

3) Jeg mener ikke at du har brug for søgeboks til din side. Den gør ikke noget godt for dit design, og med de få produkter du har er det de færreste der vil bruge en søgefunktion. Den er desuden også på engelsk, selvom der er valgt dansk sprog. 

4) På dine produktsider er der mulighed for at kommentere produktet. Kan ikke se hvad meningen skulle være med dette. Hvis du vil beholde funktionen, kunne du evt. kalde den anmeldelser for eksempel. 

5) Dit sprogvalg fungerer vist ikke. Siden forbliver på dansk efter jeg har forsøgt at ændre den til engelsk. 

6) Vilkår behøver ikke være så fremtrædende som den er i hoved navigationen. Slet den evt. her, men behold den i footeren. 

Håber at du kan bruge det til noget.

Fra Tarm
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Deluxecovers Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, helt sikkert noget jeg kan bruge :)

Mvh: Bjørn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn 

Jeg synes at du skal starte med at rense ud af alt den engelske tekst på sitet - det virker ikke så gennemført. Både på sliderbilleder, men også i den pop up chat du har. 

Når det er sagt synes jeg generelt du mangler at tænker brugeroplevelse ind i opbygning og design. Når jeg eksempelvis trykker på de fire billeder under slideren, så ser jeg blot et billede i stor størrelse. Hvorfor linkes der ikke til produktgrupper? 

Kan se det du arbejder i Wix, hvilket selvfølgelig gør at du er meget underlagt deres skabeloner :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

få noget mere tekst på siden generelt især om jer og kort intro tekst par linjer forsiden mindste 

hvis i  har cvr nummer sæt det i fodnote siden og på kontaktside det skaber troværdighed over siden.

få en længere meta beskrivelsen på jeres forside er den kun 87 tegn lav den gere mellem 120 tegn og 160 tegn og hver eneste side unikke beskrivelser

jeg kan se du ikke bruger h1 h2 h3 h4 overskrift  h1 engang hver siden og så h2 overskrift brug det alle undersider det optimere siden bedre til det organiske resultat 

overveje SSL CERTIFIKAT til siden det gør folk mere trygge handle side og google anbefaler at bruge det 

giv billederne titler og tags 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Jeg har lige kigget lidt rundt hurtigt..

1: Billedet i baggrunden er ganske flot, men det har altså ikke nogen relevans til covers. Det ville give mere mening at få lavet et flot grafisk setup med direkte relevans til din primære forretning.

2: Som en af de andre nævner, så skal du tilrette størrelsen så man ikke kan scrolle til siden. Det virker meget uprofessionelt og som en halv løsning.

3: Jeg er i tvivl, når jeg kommer ind, om der er covers til smartphones eller KUN til Apple ...

4: Du skal have læst korrektur på teksterne. F.eks. mangler du et d i endda under fanen Covers. Derudover, under samme fane, er der lemfældig omgang med stort begyndelsesbogstav og kommaer. Der står også for, hvor der ellers skulle stå får. Det virker en anelse som om det er en automatisk oversat tekst fra engelsk. Der er flere stavefejl og lign. under fanen, men brug lige en times tid på at få læst korrektur. :)

Held og lykke med din hjemmeside

Gry

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og enkelt webshop ved første øjekast, men jeg har generelt ikke meget tillid til webshops, som benytter hotmail og ligende. Det lugter af scam.

Et sted skriver du betaling via paypal under vilkår står der dibs.

Du henviser til en ikkeeksisterende standardfortrydelsesformular under vilkår.

Din returadresse under vilkår??? att: incover.dk ... mangler der ikke noget her? Det er i hvert fald ikke incovers adresse.

Det fremgår ikke hvem man handler med. Her tænker jeg på cvr m.m.

Du skrives shoppen er e-mærket??? Der er vist ikke helt korrekt.

Når man slår domænet op hos dk-hostmaster er det ikke et firma, der står som ejer?

Man kan ikke se betalingssiden med vilkår uden at oprette en bruger. Det er en kæmpe konverteringsdræber.

Du skilter med trustpilotscore du ikke har? Har du i det hele lov til at benytte trustpilots logo/grafik?

---

Dine handelsbetingelser mangler følgende:

http://www.horten.dk/Nyhedsliste/2016/Januar/Ny-online-klageportal-og-krav-til-webbutikker

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)