Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med variationer i WooCommerce

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og arbejder med en ny webshop (WooCommerce) selve siden er opsat i Divi fra Elegant Themes.

Mit problem er, at når jeg opsætter attributes og variations, ser det helt rigtigt ud i back end, men i front end står der bare "choose an option" - og så kan man reelt ikke vælge noget som helst :/

Er der mon nogen, der har et bud på, hvad jeg har overset?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Majbritt Jacobsen:

Jeg sider og arbejder med en ny webshop (WooCommerce) selve siden er opsat i Divi fra Elegant Themes.

Mit problem er, at når jeg opsætter attributes og variations, ser det helt rigtigt ud i back end, men i front end står der bare "choose an option" - og så kan man reelt ikke vælge noget som helst :/

Er der mon nogen, der har et bud på, hvad jeg har overset?

Har du et link til siden så man kan se det. Det kan være noget så simpelt som en javascript fejl der blokerer for det.  (kan ikke lige huske hvordan Divi temaet henter options).

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

http://pedimotion.dk/shop/komfort/

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link.

Der er ingen javascript fejl på siden ( lige der ) . Har du opdateret temaet , plugins og WP til nyeste versioner?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps alt er opdateret......tror jeg må have fat i Elegant Themes - måske de kender fejlen

Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du opsat varianter før?

Hvis man tjekker deres demo så virker de der. Så bør ikke være problemer med theme.

Jeg plejer at oprette attributter og så importere dem under variationer. Husk flueben under attribut settings :-)

Download evt. storefront theme og test. Der virker de 100% hvis korrekt opsat.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har opsat varianter mange gange før - dog aldrig før i Divi - men har valgt at starte forfra for at se om det gør en forskel :)

Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Ja har opsat varianter mange gange før - dog aldrig før i Divi - men har valgt at starte forfra for at se om det gør en forskel :)

Ok, var nød til at spørge :-) Kan godt virke lidt forvirrende første gang man prøver det.

Jeg oplevede engang at varianter ikke virkede på mobilvisning fordi der manglede et script i theme. Tror det var add-to-cart-variation.min.js

Edit: Så lige dit link. Hvis du kigger kilde kode mangler add to cart scripts. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og redigerer på siden lige nu - derfor problemer med linket. Jeg droppede woocommerce og skiftede til WP ecommerce - det løste problemet - og skabte en masse andre, som dog kan løses ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)