Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino iværksætter meetup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Når jeg læser indlæg fra jer og ser svarerne, så udstråler det en god tone, hjælpsomhed og et stærkt sammenhold. Og selvom jeg godt kan nyde, at være en del af det fantastiske online fællesskab, tænker jeg, at der måske er andre som mig, der kunne have lyst til at mødes til en kop kaffe/øl/vand (pick your beverage). Det behøver ikke være sværere end at finde et tidspunkt og en cafe, som er frisk på at holde nogle pladser en eftermiddag/aften. 

Ideen vil være at møde ligesindede og høre/snakke om hvad der rør sig rundt omkring i det danske iværksættermiljø. Det er altså ikke et ”kom og sælg din vare” event, eller multi level marketing og hvad folk ellers kalder det. Det behøver ikke nødvendigvis være et selvstændigt arrangement – vi kan også tilslutte os et andet event sammen, hvis der er større opbakning til det.

Det kunne være fantastisk hvis der er andre der har lyst til at mødes, så skriv gerne en kommentar hvis i har lyst til at deltage. Jeg er selv fra København, og lægger derfor op til at det bliver i København et sted, men er der større stemning for andet sted skal det jo ikke stå til hindring for at mødes der også :) 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er bange for at det hurtigt vil gå hen og blive til en ”kom og sælg din vare” møde? Med mindre at du er tovholder, og har særlige aktiviteter planlagt? :) De fleste vil nok møde op med "lad os se om det kan gavne mig"-mentaliteten?

Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan af gode grunde ikke vide hvilken mentalitet folk kommer med, men jeg har erfaring med at ved mindre arrangementer styrer det lidt sig selv. Hvis der braser en ind og vil sælge tandbørster, droner eller andre nye gadgets, så er der nok ikke så mange der gider at snakke med vedkommende :) At tro at man fuldstændig kan fraskrive sig "lad os se om det kan gavne mig"-mentaliteten er nok utopi - da vi som mennesker har en tendens til at være egoistiske i større eller mindre omfang. 

Når det så er sagt har jeg da før oplevet at have fornuftige og underholdende samtaler med ligesindede, også uden at have noget programlagt som sådan. Jeg er meget åben overfor ideer, eller evt. andre arrangementer hvor vi kan tilslutte os som gruppe, hvis du har forslag Meal4U? :) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dem har vi haft masser af :-) Jeg er sikker på det nok skal blive hyggeligt hvis du får arrangeret noget og får folk til at møde op :-)

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 62
Fra  Boserup VVS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er frisk på at mødes, Dog er jeg til dels enig i at nogle key topics er nødvendige indledningsvis. Der skal være noget konkret at komme med / for og så har folk en lille mulighed for at læse lidt op på emnet eller tænke lidt over om man har noget fornuftigt at bringe ud i forsamlingen.

Et eksempel kunne være at der udvælges et emne ( administrations strategi feks. ) der er relevant og vigtigt for alle brancher for ligesom at varme folk op. Når folk derefter føler de har sagt hvad de vil om dette kan man jo slå over i hvad man vil og gå på jagt i markedet som man siger.

jeg følger med og ser om der kommer en dato på bordet. hvis jeg ikke er på ferie så vil jeg gerne mødes med nogle af jer andre herindefra også.

jeg giver gerne en indsigt i hvordan jeg mener man skal administrere min type erhverv som er byggebranchen og hvilke fejl jeg synes andre i mit felt har gjort som jeg arbejder på at undgå at gøre efter.

kom ud af busken med guldkorn derude. det gælder alles fremtid

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)