Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste WP plugin til online markedsplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænkt mig at lave min webshop www.3dwizard.dk til en online markedsplads, hvor brugere kan oprette deres egne produkter og sælge dem med en mindre kommission til mig Wink Jeg har læst om WC Marketplace (der er gratis) men der findes åbenbart ikke nogen dansk oversættelse .. så er der nogen herinde der kan anbefale en anden plugin, gerne på dansk?

På forhånd tak. Smile

Dyreformidlingen.dk - Køb og salg af dyr på nettet

justsports.dk - Tilbud på fitness og kosttilskud

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Møllegaard:

Hej

Jeg har tænkt mig at lave min webshop www.3dwizard.dk til en online markedsplads, hvor brugere kan oprette deres egne produkter og sælge dem med en mindre kommission til mig Wink Jeg har læst om WC Marketplace (der er gratis) men der findes åbenbart ikke nogen dansk oversættelse .. så er der nogen herinde der kan anbefale en anden plugin, gerne på dansk?

På forhånd tak. Smile

Jeg kender ikke lige et til dine behov (havde et i tankerne, men har glemt hvad det hedder, kan være det er det der).

Men hvis WC marketplace kan det du har behov for, så skal du da benytte det og så oversætte det. Du kan rimelig nemt gøre det med et plugin (loco translate) eller betale dig fra dette (jeg laver blandt andet plugin oversættelser).

 

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg prøver loco translate for jeg tror egentlig umiddelbart at WC Marketplace har det som jeg er på udkig efter til www.3dwizard.dk  Smile

Dyreformidlingen.dk - Køb og salg af dyr på nettet

justsports.dk - Tilbud på fitness og kosttilskud

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt.. hvis jeg bruger loco translate til at oversætte WC Marketplace på www.3dwizard.dk med, så bliver oversættelsen vel ikke overskrevet, hvis der kommer en opdatering til WC Marketplace?

Dyreformidlingen.dk - Køb og salg af dyr på nettet

justsports.dk - Tilbud på fitness og kosttilskud

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Møllegaard:

I øvrigt.. hvis jeg bruger loco translate til at oversætte WC Marketplace på www.3dwizard.dk med, så bliver oversættelsen vel ikke overskrevet, hvis der kommer en opdatering til WC Marketplace?

Nej den bliver ikke overskrevet. Når du bruger loco translate så laver den en sprog fil som den så bruger ved opdateringer også. Det kan være du skal ind og trykke "sync" i loco translate når der kommer en opdatering, for at være sikker på at du har alle tekster oversat.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)