Jeg kan høre på dine kommentarer, at det nok er bedst for dig bare at køre videre med en masse duplicate content. Så må du jo lære selv :-) Jeg har ved flere lejligheder holdt foredrag med netop Matt Cutts og i paneldebatter med ham, offentligt diskuteret netop Duplicate Content. Det du skal forstå er, at Matt Cutts opgave var (han er ikke ansat på Google mere), at lave en god søgemaskine. Google er ret god til det, herunder også at filtrere det (bl.a. DC) ud, som de ikke ønsker at vise. Så han har ret - for Google er det ikke det store problem. De løser det, så deres brugere bliver glade for søgeresultaterne. MEN, Googles opgave er IKKE at markedsføre din virksomhed, så spørgsmålet er, om deres filtrering gavner dig. Gæt selv ... :-) |
isos.dk:Som forudsagt er der to "eksperter", der lige præcis er i branchen, som siger det selvfølgeligt er et stort problem.
Endnu to fejl fra din side.
1. Jeg er ikke i SEO-branchen.
2. Jeg siger ikke, at trådstarter har et stort problem.
Til gengæld anfører jeg gerne, at det er et problem, at du lukker vrøvl ud og giver trådstarter dårlige råd.
Dit argument synes at være:
Folk, som har forstand på det de snakker om, er sandsynligvis også dem, der svarer.
Det er en fin forudsigelse - den holder heldigvis tit - det er nemlig sådan vi hjælper hinanden.
isos.dk:Et par usammenhængende anekdoter overbeviser ikke mig.
Glimrende, så lever du bare trygt videre i din egen virkelighed.
isos.dk:Hvor er beviserne?
isos.dk:Hvor er data?
Jeg har ikke selv været involveret i test, men de rådgivere, jeg plejer at stole på, fortæller at de har testet.
De holder sjovt nok deres data og målemetoder for sig selv, da de helst ikke vil forære konkurrenterne de resultater, som de har brugt tid og penge på.
Jeg kan konstatere, at de råd, jeg har fået tilsyneladende har virket.
Derfor hælder jeg til at stole på disse menneskers "anekdoter" gennem en lang årrække.
Dertil kommer, at Mikkels beskrivelse af søgemaskinens logik, giver mening i mit hoved.
Venlig hilsen
Hans