Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento ordre problem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et problem med min magento shop www.gearexperten.dk for når jeg kigger i mit ordre system så viser den ingen ting. Kan dog se de seneste 5 ordre på forsiden i dashboard og det er et problem når jeg får mere end 5 ordre. Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du trykker på en af de fem ordre på forsiden, bliver du så ikke sendt videre til selve ordren ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

vi bliver sendt ind på ordren, problemet ligger i, at har vi mere end 5 udestående ordre som endnu ikke er ekspederet, så kan vi ikke under ordre så de andre ordre.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et problem jeg selv har haft før. Men i har vel også prøvet at slette chachen ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Det er ikke et problem jeg selv har haft før. Men i har vel også prøvet at slette chachen ?

Ja det har vi og det har ikke hjulpet

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som kan hjælpe med rette fejlen mod betaling?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt kan du prøve Freelancer her på Amino. Der har jeg selv lagt både store og små Magento opgaver ud.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Har et problem med min magento shop www.gearexperten.dk for når jeg kigger i mit ordre system så viser den ingen ting. Kan dog se de seneste 5 ordre på forsiden i dashboard og det er et problem når jeg får mere end 5 ordre. Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Tjek evt. din magentos exception-log. Min antagelse er at du har, eller har haft, flere forskellige betalingsmoduler installeret som begge prøver at override dit ordre-grid.

Deaktiver ubenyttede moduler og test igen.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)