Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeregistrering og integration med Billy's billing

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har netop overstået faktureringen for sidste måned konsulentarbejde, og lad mig bare sige jeg er træt af at copy paste fra Excel ind i en faktura. Derfor håber jeg at andre der registrerer timer dagligt, og bruger Billy kunne dele hvordan i løser denne opgave. Det må simpelthen kunne gøres hurtigere/bedre og mere fejlsikkert.

Har kigget lidt på Kala, som Billy reklamerer for, og hvis nogen har erfaring med det, må i gerne give feedback på jeres oplevelse med dette. http://www.kala.dk/Priser 

På forhånd tak! :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 25
Fra  TVTVTV Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Sørensen:

jeg bruger selv https://letsfreckle.com/ til time registrering og det kan også håndtere fakturering. Super godt værktøj til freelancere

Tak Peter, det ser dog rimelig dyrt ud set i forhold andre alternativer - og det skal helst spille sammen med Billy. 


@TVTVTV - jeg bruger allerede Billy og er glad for det som regnskab og fakturering - det er kun timestyring og integration med faktura i Billy jeg mangler. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Clement:

Hej Aminoer!

Jeg har netop overstået faktureringen for sidste måned konsulentarbejde, og lad mig bare sige jeg er træt af at copy paste fra Excel ind i en faktura. Derfor håber jeg at andre der registrerer timer dagligt, og bruger Billy kunne dele hvordan i løser denne opgave. Det må simpelthen kunne gøres hurtigere/bedre og mere fejlsikkert.

Har kigget lidt på Kala, som Billy reklamerer for, og hvis nogen har erfaring med det, må i gerne give feedback på jeres oplevelse med dette. http://www.kala.dk/Priser 

På forhånd tak! :) 

Det jeg selv gør er at jeg har lavet et system hvor jeg vælger en opgave , som er tilknyttet en kunde i Billys og så trykker jeg på en knap som starter en tæller. Når jeg så er færdig stopper jeg tælleren igen og kan derefter trykke på en knap der laver fakturaen i Billys BIlling som en kladde og jeg skal så blot godkende og sende den til kunden. 

Kostede mig noget tid at lave det (fordi jeg selv kan programmere) men man kan lave det enhver Billys bruger, da de har et API som tillader dette.

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, jeg er selv programmør, men antog at det var for omfangsrigt at begive sig ud i at skrive sit eget. Men hvis det koster 250 kr/ i måneden for en fornuftig integration kunne jeg godt overveje selv at skrive et add-on. Kunne du være villig til at dele nogle codesnippets, ikke hele sourcecode. Har på fornemmelsen at vi arbejder lidt forskelligt :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Først og fremmest en disclaimer: jeg er adm. direktør i Kala så jeg er farvet, MEN:

Prøv os. Når først du får oprettet dine projekter og prøver tidsregistrering på vores ugeseddel, vil du ikke fortryde. Du kan prøve 30 dage gratis uden binding med alle funktioner.

Når du har arbejdet på et projekt i Kala, kan du fakturere med et tryk, og Kala holder selv styr på hvor mange timer der er faktureret og udestående. Du kan selv vælge hvor detaljeret faktura skal være: fx en linje pr opgave, eller en linje pr tidsregistrering pr opgave (mere detaljeret)... Der bliver oprettet et fakturakladde i Billy, som du selv kan redigere manuelt inden du bogfører og sender, hvis der er behov for det. Har du flere medarbejdere kan de også registrere tid og opgaver.

Derudover har du mulighed for at trække statistik over tidsforbruget i din virksomhed, som du kan bruge til analyse og optimering. Kala har også kørebog indbygget, så du kan føre kørselsregnskab på dine projekter.

Vi har også flere rapporter på vej. Har du forbundet til Dinero (kommer også snart til Billy), kan du fx trække en rapport over hvor meget du reelt har tjent på hver af dine kunder (din faktiske timepris). Kala beregner dette
ved at sammenholde tidsstatistik med dit
økonomissystem.

Har du brug for hjælp til at komme i gang eller er der noget andet vi kan hjælpe med, er du meget velkommen til at ringe på 71 99 57 97 eller skrive til os på info@kala.dk .

Med venlig hilsen,
Martin Mindorf
Adm. Direktør, Kala ApS

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Clement:

Spændende, jeg er selv programmør, men antog at det var for omfangsrigt at begive sig ud i at skrive sit eget. Men hvis det koster 250 kr/ i måneden for en fornuftig integration kunne jeg godt overveje selv at skrive et add-on. Kunne du være villig til at dele nogle codesnippets, ikke hele sourcecode. Har på fornemmelsen at vi arbejder lidt forskelligt :) 

TIlføj mig på skype (skype:dicm.dk) så ser jeg lige hvad jeg kan dele med dig. Grundkoden til at snakke med API tænker jeg at jeg godt kan og en del af funktionen som sender til API'et.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg skal skynde mig at tilføje:

Er du indenfor konsulent indenfor IT-branchen kan jeg afsløre at vi har integrationer til JIRA, Bitbucket og Github på vej, så der er lidt tools at vælge imellem.

Se på Kala som en platform til at drive din virksomhed fra, hvor projekter, planlægning, tid og medarbejdere forenes med økonomi og andre eksterne systemer. "Din virksomhed i lommen".

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Mindorf:

Og jeg skal skynde mig at tilføje:

Er du indenfor konsulent indenfor IT-branchen kan jeg afsløre at vi har integrationer til JIRA, Bitbucket og Github på vej, så der er lidt tools at vælge imellem.

Se på Kala som en platform til at drive din virksomhed fra, hvor projekter, planlægning, tid og medarbejdere forenes med økonomi og andre eksterne systemer. "Din virksomhed i lommen".

Tak for reklamen ;) Har som nævnt allerede kigget lidt på det. 

@Kim, tak for hjælpen Kim - jeg tilpasser lidt kode til mit behov og ser om jeg vil arbejde videre i den retning :)! 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)