Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hosting

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

WebDirect:

Jeg er ved at flytte mine kunders sites fra wpengine.. de er ikke, hvad de har været før..elendig sikkerhed, dårlig support mm.

Jeg vil ikke anbefale wpengine !

:/ hmm, nedern at se at det er gået ned af bakke. De var ihvertfald ret gode engang. Men det var det samme med MediaTemple, de var super awesome, indtil det sekund hvor Godaddy købte dem.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

WebDirect:
elendig sikkerhed

Kan du ikke sætte nogle flere ord på det? 99 ud af 100 sikkerhedsproblemer i Wordpress, hvis ikke flere, skyldes plugins eller themes der ikke er opdaterede og derfor indeholder sikkerhedshuller som kan misbruges. Yderst sjældent har jeg set, at det er infrastrukturen som hoster Wordpress-installationerne, som er problemet. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders fra meebox,

Jeg ved ikke hvor du har din tal fra..måske er det noget du bare skyder ud ???

Først skal man forstå hvad wpengine sælger .. de sælger ikke blot hosting men services .. altså bedre performance af ens wordpress site, sikkerhed, support og meget mere ... i sin tid da jeg købte servicen brystet wpengine sig med at de kunne "softpatche" wordpress dermed opnå højere sikkerhed end hos andre hosting udbyder.

hvis du læser deres manifest omkring sikkerhed : https://wpengine.com/support/wp-engines-security-environment/

jeg kan konstatere at deres manifest ikke passer og jeg har haft angreb på mit site 2 gange. Den ene gang havde wpengine ingen logs og eller nogen ide omkring hvad der var sket....og begge tilfælde var det mig der fandt ud af der var et snedigt angreb på mit site.. dvs alt det de skriver passer ikke.. Jeg har chatlog over mine samtaler med dem.

mht. performance .. er de begyndt at komme bagud i fht andre på marked.

support tider .. ja.. i bør næsten selv prøve det.. jeg har ventet i flere timer nogle gang.

alt i alt, aldrig mere wpengine

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)