Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring og ide udvikling søges i Sydjylland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er et sted i Sydjylland hvor iværksættere mødes og sparrer med hinanden. Ønsker kontakt med ligesindede iværksættere/kommende iværksættere. Jeg har erfaring indenfor webdesign og webudvikling, og kunne godt tænke mig at udvikle et koncept indenfor dette område. E-handel har også min interesse og har startet mit eget brand op.

Nogen der kunne have lyst til at mødes over et par kopper kaffe og drøfte muligheder?

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget du kunne bruge "Amino grupper" til? Du kan se hvilke amino grupper folk er tilmeldt i deres profil, ved ikke hvor mange der benytter det men der skal jo minimum een aktiv til før der eksisterer en gruppe folk kan tilmelde sig. Men du kan jo lige starte med at se om der er noget i forvejen.

Mvh

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input. Jo muligvis men er måske lidt old school. Kunne godt tænke mig at mødes face to face.

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.
facebook er der en gruppe, der hedder Iværksættere i Syd , de mødes en gang i måneden cirka :-)
Prøv evt at søge efter den og ansøg om medlemskab :-)

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,

Så ikke lige dit svar. Tak for det :-)

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)